Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Płońsk
1598 cm3
75 KM
128 Nm
0.00 s
Przedstawiam wam moją Astrę G 1.6i 8v, której właścicielem jestem od grudnia 2007.
Nie jest to oczywiście szczyt moich marzeń, gdyż jestem zwolennikiem aut 3 drzwiowych oraz coupe. Jak to się stało, że to auto wpadło w moje ręce? Otóż jako fan marki Audi wybrałem się na zachód w poszukiwaniu wymarzonego wówczas modelu tj. A3 1.9 TDi (130KM). A3 miało być koniecznie czarne, z tym silnikiem oraz 3 drzwiowe. Jak to zwykle bywa, auta nie znalazłem :( Za to wpadła w moje ręce taka oto Asterka. Początkowo nawet planowałem ją sprzedać, ale po powrocie do Polski przypadła mi do gustu, tym bardziej ze względu na niskie koszty utrzymania :) Ubezpieczenie i koszty podróży w porównaniu do mojego poprzedniego nabytku (A4 1.8TQ 195KM) okazały się bardzo korzystne, tym bardziej, że zapowiedziałem sobie, że tym razem nie włożę tyle kasy w modyfikacje auta, ze względu na inne plany na przyszłość.
W ten oto sposób autko zostało ;)
*** Wyposażenie
- ABS
- 4 ELEKTRYCZNE SZYBY
- ELEKTRYCZNY SZYBERDACH
- ELEKTRYCZNE I PODGRZEWANE LUSTERKA
- 4 PODUSZKI POWIETRZNE
- HAK BOSAL (zdejmowany w 1 minutę)
- TYLNA KANAPA Z PODŁOKIETNIKIEM
- HALOGENY PRZEDNIE
- WSPOMAGANIE KIEROWNICY
- SCHOWEK GM NA OKULARY
głównie optyczny
Seryjny
- biało czerwone podświetlenie zegarów
- domykanie szyb i szyberdachu z pilota (funkcja Comfort)
- chromowane ringi zegarów
- dymiona lampka wewnętrzna
- fotochromatyczne lusterko wsteczne (Vectra C)
- pokrętła podgrzewanych foteli + wypraska z ASO
- emblemat gałki zmiany biegów z Astry H
- przyciski sterowania radiem z kierownicy
- przerobienie ich aby działały z radiem Pioneer oraz zmienienie podświetlenia na czerwone
- obszycie kierownicy nową skórą (wzór łączony, zwykła skóra + pikowana)
- konsola pokryta lakierem WURTH (powłoka chromowo-niklowa)
- manetka MID z Omegi C (z regulacją wycieraczek)
- komputerek YACC + sterowanie z manetki MID (poza średnim, chwilowym spalaniem itp. pokazuje m.in. przyspieszenie od 0 do 60, 80 i 100km/h oraz mierzy 1/4 mili, oblicza koszt trasy i wiele innych ciekawych opcji).
- schowek na płyty
- moduł kierunkowskazów impulsowych
- oryginalne aluramki zegarów (wersja black-chrome)
- Felgi Stilauto Ghiblic 17"x7.5" ET35
- Opony 205/45R17 & 215/45R17
- dekielki alufelg wykonane wg własnego projektu
- sprężyny TA-Technix -60/-40
+ amortyzatory:
- przednie Apex
- tylne Patec
- radio Pioneer DEH-1100MP
- dokończenie podświetlenia wnętrza
- dokończenie podgrzewanych foteli
- nowe opony
- zrobienie wnętrza
- doprowadzenie do idealnego stanu
Minusy:
- brak klimy
- słaby silnik
...ale da się żyć ;) Lata nie są za gorące (szyberek daje radę), ponadto Astra nie jest robiona na wyścigi zatem osiągi do normalnego przemieszczania się mi zupełnie wystarczają ;) Poza tymi dwoma minusami, auto ma same plusy :)
1. miejsce w konkursie fotograficznym Astra-G.pl 2008r.
1. miejsce w konkursie na najładniejsze auto Astra-G.pl 2009r.
Audi S5