facebook
System PJ
to 129 374 pojazdów na 669 417 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opel Astra 1998r

Oglądano już 12795 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Opel Astra »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    Traviz

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Płońsk

  • Pojemność

    1598 cm3

  • Moc

    75 KM

  • Max. moment obrotowy

    128 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Przedstawiam wam moją Astrę G 1.6i 8v, której właścicielem jestem od grudnia 2007.
    Nie jest to oczywiście szczyt moich marzeń, gdyż jestem zwolennikiem aut 3 drzwiowych oraz coupe. Jak to się stało, że to auto wpadło w moje ręce? Otóż jako fan marki Audi wybrałem się na zachód w poszukiwaniu wymarzonego wówczas modelu tj. A3 1.9 TDi (130KM). A3 miało być koniecznie czarne, z tym silnikiem oraz 3 drzwiowe. Jak to zwykle bywa, auta nie znalazłem :( Za to wpadła w moje ręce taka oto Asterka. Początkowo nawet planowałem ją sprzedać, ale po powrocie do Polski przypadła mi do gustu, tym bardziej ze względu na niskie koszty utrzymania :) Ubezpieczenie i koszty podróży w porównaniu do mojego poprzedniego nabytku (A4 1.8TQ 195KM) okazały się bardzo korzystne, tym bardziej, że zapowiedziałem sobie, że tym razem nie włożę tyle kasy w modyfikacje auta, ze względu na inne plany na przyszłość.
    W ten oto sposób autko zostało ;)

    *** Wyposażenie
    - ABS
    - 4 ELEKTRYCZNE SZYBY
    - ELEKTRYCZNY SZYBERDACH
    - ELEKTRYCZNE I PODGRZEWANE LUSTERKA
    - 4 PODUSZKI POWIETRZNE
    - HAK BOSAL (zdejmowany w 1 minutę)
    - TYLNA KANAPA Z PODŁOKIETNIKIEM
    - HALOGENY PRZEDNIE
    - WSPOMAGANIE KIEROWNICY
    - SCHOWEK GM NA OKULARY

  • Tuning

    głównie optyczny

  • Silnik

    Seryjny

  • Wnętrze

    - biało czerwone podświetlenie zegarów
    - domykanie szyb i szyberdachu z pilota (funkcja Comfort)
    - chromowane ringi zegarów
    - dymiona lampka wewnętrzna
    - fotochromatyczne lusterko wsteczne (Vectra C)
    - pokrętła podgrzewanych foteli + wypraska z ASO
    - emblemat gałki zmiany biegów z Astry H
    - przyciski sterowania radiem z kierownicy
    - przerobienie ich aby działały z radiem Pioneer oraz zmienienie podświetlenia na czerwone
    - obszycie kierownicy nową skórą (wzór łączony, zwykła skóra + pikowana)
    - konsola pokryta lakierem WURTH (powłoka chromowo-niklowa)
    - manetka MID z Omegi C (z regulacją wycieraczek)
    - komputerek YACC + sterowanie z manetki MID (poza średnim, chwilowym spalaniem itp. pokazuje m.in. przyspieszenie od 0 do 60, 80 i 100km/h oraz mierzy 1/4 mili, oblicza koszt trasy i wiele innych ciekawych opcji).
    - schowek na płyty
    - moduł kierunkowskazów impulsowych
    - oryginalne aluramki zegarów (wersja black-chrome)

  • Zawieszenie

    - Felgi Stilauto Ghiblic 17"x7.5" ET35
    - Opony 205/45R17 & 215/45R17
    - dekielki alufelg wykonane wg własnego projektu
    - sprężyny TA-Technix -60/-40
    + amortyzatory:
    - przednie Apex
    - tylne Patec

  • Car Audio

    - radio Pioneer DEH-1100MP

  • Perspektywy

    - dokończenie podświetlenia wnętrza
    - dokończenie podgrzewanych foteli
    - nowe opony
    - zrobienie wnętrza
    - doprowadzenie do idealnego stanu

  • Plusy i minusy pojazdu

    Minusy:
    - brak klimy
    - słaby silnik

    ...ale da się żyć ;) Lata nie są za gorące (szyberek daje radę), ponadto Astra nie jest robiona na wyścigi zatem osiągi do normalnego przemieszczania się mi zupełnie wystarczają ;) Poza tymi dwoma minusami, auto ma same plusy :)

  • Osiągnięcia

    1. miejsce w konkursie fotograficznym Astra-G.pl 2008r.

    1. miejsce w konkursie na najładniejsze auto Astra-G.pl 2009r.

  • Marzę o...

    Audi S5

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Pony M301
  • Honda Varadero
  • NSU Prinz
  • Fiat 131
  • Jawa 250
  • Ford Escort

Co robią kierowcy na PJ