Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Częstochowa
1998 cm3
135 KM
175 Nm
8.50 s
Mazda 323F FS 2.0 DOHC Sportive
Wposażenie:
-ABS, TCS, ASR
-4 poduszki powietrzne,
-4 elektrycznie sterowane szyby,
-Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka,
-Centralny zamek sterowany z pilota.
-Wspomaganie kierownicy.
-Immobiliser/Alarm,
-Radio fabryczne Clarion z wbudowaną zmieniarką na 6CD i sterowaniem w kierownicy,
-Komputer pokładowy dużo opcji.
-Białe zegary,
Skórzana kierownica Nardi Torino ze sterowaniem w kierownicy.
-Skórzana gałka zmiany biegów.
-Automatyczna klimatyzacja.
-Pakiet stylistyczny seria.
-16 cali felgi seria.
-2 x podłokietnik.
-Obszerna regulacja foteli,kanapy tylnej i kierownicy.
-Trzecie światło stop.
-Xsenony 6000 K
-Halogeny ala GTR seria.
-Ciemne szyby.
Kwestia tuningu jest tematem do przemyśleń ale tylko w kwestii silnika,tzn. skłaniam się ku Turbinie bo takie wychodziły wersje seryjne ale na rynek amerykański i nosiły nazwę Protage. Niestety jest problem z dostępnością części dlatego zrezygnowałem.
Czas pokaże co się uda wykombinować w tej kwestii ponieważ są to strasznie duże koszta zważywszy na fakt ze pod turbinę pasowałoby wymienić kilka istotnych elementów po to żeby auto jeszcze długo posłużyło.
Obecnie jest wymieniony wydech z bezgłośnego Sebringa na dedykowanego ulera krry stanowi doskonały kompromis pomiedzy komfortem podróżowania,który sobie cenie a delikatnym pomrukiem. Jest naprawde idealny.Przy delikatnej jezdzie jest praktycznie nie słyszalny. I chyba o to w tym chodzi.
Serce tej Mazdy to silnik o pojemności 2.0 FS DOHC ( zmienne fazy rozrządu ) i mocy wyjściowej 135 kucyków, które radzą sobie z tym autkiem wyśmienicie :)W wielku krajach Europejskich Silnik nosi nazwę GT ale najczęściej spotykana jest nazwa Sportive :D
Czerwona rozpórka widoczna na zdjęciu montowana jest seryjnie:)
Nie jeden posiadacz auta mocniejszego może się zdziwić jaki potencjał dżemie w tym motorku,sprawdzone :P
Wnętrze również różni się w stosunku do zwykłej wersji kilkoma istotnymi elementami :
-Sportowa,obszyta skóra, trójramienna kierownica Nardi Torino ze sterowaniem radia w kierownicy.
-Gałka obszyta skórą.
-Białe tarcze zegarów
-Parę srebrnych dodatków stylistycznych na desce rozdzielczej i drzwiach.
-Srebrne nakładki progowe z logo 323.
-Dwupinowe Radio Clarion CD ze zmieniarką.
Wyżej wymienione elementy to fabryczna konfiguracja.
Seryjne o charakterystyce sportowej,sztywne ale dobrze wybiera nierówności na naszych pseudo drogach.
Oryginalne aluminiowe felgi Mazdy R16 i opony Pirelli w rozmiarze 195/50,takie koła wychodziły w serii.
Na jednym ze zdjęć stoi na 16-tkach ATS model flash Z.
Obecnie założyłem srebne wklęsłe felgi 16-stki nowe po to żeby rozjaśnic auto i na żywo prezentują się naprawde świetnie.
Seryjna jednostka centralna Dwupinowa Clarion CD (ładnie komponuje się we wnętrzu ) i 4 głośniki. Całość gra przyzwoicie ale w tej kwestii poczynione będą duże zmiany z uwagi na to że jestem fanatykiem muzyki niekoniecznie głośnej :P
Zmieniona fabryczna jednostka na 2-din JVC KW-XR411,bardzo ładnie gra i elegancko sie prezentuje na desce rozdzielczej.
Posiadam również kieszeń montażową z przejściówką na radio typu 1-din czyli zwykłe małe.
Każdy wyjazd zapada mi głęboko w pamięci ponieważ podróżowanie sprawia mi ogromną frajdę. Spojrzenia ludzi którzy nie dokonca wiedzą co to za auto dlatego że jest ono nietuzinkowe. Często zdarzało mi się jak ludzie pytali gdzie tak ładnie stuningowałem auto i jakie było ich zdziwienie jak mówiłem że to seria :)
Tak jak wspominałem,to jakaś turbinka, fajne audio,jakieś buciki może 17-stki. Czyli nic specjalnego...;]
Spalanie niewątpliwie jest zaletą tego auta ponieważ oscyluje na poziomie 8,5 litra przy normalnej dynamicznej jeździe :)
Mało jeździ tego po naszych drogach a nie jak setki innych popularnych toczydełek :P
Objechane mocniejsze auta,co prawda miały większą masę ale moc miały także odpowiednią..;]
Jest tego tyle,że sam nie wiem...