Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
warszawa
1998 cm3
185 KM
7.00 s
seryjna MR2 SW20E
Naklejki ''JAPAN SUN''
i to by było na tyle, preferuje klasyczną, nietuningowaną sylwetkę
2 litry Wersja JDM o mocy 185km, najmocniejsza wolnossąca MR2
pełne możliwe wyposażenie włącznie z climatronikiem lecz poza skórzaną tapicerką co mnie jak najbardziej cieszy
nie działa prędkościomierz... w zasadzie to dziala powyżej 220km/h :P
rewelacyjnie zestrojone, idealnysrdodek ciężkości, auto rewelacyjnie spisuje się w mieście a na torze dystansuje większość konkurentów
2 porządne głośniki w seryjnych miejscach drzwiowych oraz 4 tweetery równiez w oryginalnych miejscach, radio clarion 4x51
Czysty i wystarczający dźwięk
zakup auta wrośniętego w krzaki i powrót nią na kołach po 4 miesiącach postoju w krzewach z wołomina do warszawy :)
Trasa konstancin - sadyba pokonany w nieco ponad 4 minuty :)
wymiana przedniego zderzaka, który niestety jest połamany, nowe oponki z przodu i przede wszystkim przekładka na chrześcijańską stronę...
+komfort jazdy
+zawieszenie
+hamulce
+wyposażenie
+sylwetka
+bagażnik
+silnik
+doznania z jazdy
+jakośc wykonania
-czasami brakuje tylnych siedzeń...
napewno nie będe ich publikował w tym miejscu :)
tym o czym właśnie pisze, zrealizowałem swoje marzenie i jestem z tego powodu niezmiernie zadowolony:)
no może MR2 turbo z kierownicą po lewej stronie ;)