facebook
System PJ
to 129 374 pojazdów na 669 417 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat Cinquecento 1997r

Oglądano już 4454 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat Cinquecento »
  • Rocznik

    1997 r.

  • Właściciel

    Cyrago

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Imielin

  • Pojemność

    704 cm3

  • Moc

    31 KM

  • Max. moment obrotowy

    40 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    30.00 s

  • Opis

    Jest to Fiat Cinquecento Young. Został zakupiony w 1997 roku, więc miałem wtedy 6 lat, ale sam wybrałem kolor :-). W odróżnieniu od dziadkowego CC do tego czuję ogromny sentyment, gdyż objechaliśmy nim całą Polskę, a także spędziłem z nim niemal całe dzieciństwo :-). Mieliśmy go pięć lat, mama przejechała nim w sumie 110 000 km.

  • Tuning

    W aucie nie było nic przerabiane.

  • Silnik

    Young miał najsłabszy silnik 0.7 o mocy 31 KM. Zasilał go znienawidzony przez mechaników gaźnik Aisan, który miał swoje humory, w odróżnieniu od silnika, który nigdy nas nie zawiódł. Przez ten japoński cud techniki zdarzało się, że po tygodniowym postoju Fiacik nie mógł zapalić. Osobiście nie jestem typem sportowca, więc ten silnik spokojnie by mi starczył. Zblokowany był z czterobiegową skrzynią biegów.

  • Wnętrze

    Wnętrze jest niebywale pakowne - pamiętam jak na raz przewieliśmy fotel i pralkę. Cinquecento posiadało całkiem wygodne fotele. Oczywiście było zubożone, bo był to w końcu Young, ale oznaką luksusu był skaj na środku tylnej kanapy :-). Kierowca nie mógł narzekać na brak przestrzeni, a także na brak widoczności. Dziś nie produkuje się aut z taką widocznością, ale bezpieczeństwo ma swoją cenę...

  • Zawieszenie

    Przód - kolumny McPhersona
    Tył - wahacze wzdłużne

  • Car Audio

    W tym aucie nie było nawet przystosowania do montażu radia, tak więc rolę RMF-u odgrywał ten dwucylindrowy pierdzioch :-). Czasem przynosiło się radio na baterie :-).

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Objechaliśmy nim całą Polskę.

    Gdy wracaliśmy z Rajczy, urwał nam się końcowy tłumik. Szczęściem w nieszczęściu było to, że niedaleko mieszkał nasz znajomy, któremu udało się tłumik wyrwać. Cinquecento buczało niczym Subaru Impreza :-).

    W 2000 roku, kiedy wróciliśmy z wakacji z miejscowości Vodice na Chorwacji, po tygodniowym postoju nie chciał nam zapalić. Aisan pokazał nam wtedy, jak złym jest gaźnikiem :D.

  • Perspektywy

    Nie mam już tego auta.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + piękny
    + ma duszę
    + mam do niego sentyment
    + niebywale pakowny
    + bardzo dobra widoczność

    - japoński cud techniki

  • Osiągnięcia

    niezawodny silnik, 110 000 km.

  • Marzę o...

    szczęśliwym życiu, kobiecie, pojechaniu w parę miejsc swoim CC :-).

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Komar
  • Kawasaki ZX-10R
  • BMW 5
  • Volkswagen Polo
  • Romet Pony 50
  • CZ 175/450

Co robią kierowcy na PJ