Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Tychy
1998 cm3
150 KM
196 Nm
7.00 s
O takiej Astrze myślałem od dawna, aż w końcu ją kupiłem we wrześniu 2007. Długo przeszukiwałem ogłoszenia w poszukiwaniu solidnego samochodu, a nie jakiegoś zajechanego trupa aż się trafiła... w Legnicy, to trochę daleko od Tychów ale pojechałem i nie żałuję. Kupiona od pasjonata, zawsze tankowana z dystrybutora stojącego najdalej od LPG;) swoją siłę i moc ukazała już w drodze powrotnej:)
zawieszenie: czerwone sprężyny i żółte amortyzatory, rozpórka Sparco na przednich kielichach, rozpórka OMP na tylnych kielichach
hamulce: przód Brembo MAX+Ferodo Premier, tył seria
wnętrze: zegary i komputer pokładowy podświetlone na niebiesko
C20XE z głowicą COSCAST na Motronicu 2.8, w lutym 1994 pewnie miał 150 koni:D... obecnie - jeszcze nie mierzyłem.
seryjne, zero elektryki (bo na tym mi zależało), poduszka powietrzna, zegary i komputer podświetlone na niebiesko (ale wrócą do serii... kiedyś) i klasyczna dziura w fotelu kierowcy;)
czerwone sprężyny i żółte amortyzatory... tyle o nich wiem:D takie były kiedy Astrę kupiłem, a że charakterystyka zawieszenia mi odpowiada, więc nie zmieniam.
seryjne 6 głośników
jakiś stary Pioneer
mały wzmacniacz i mała tubka:)
powrót po zakupie z Legnicy... Audi A3 1.8T (180 KM) dostało po dupie:)
jest ich wiele przy tym silniku:)
plusy: wiele
minusy: plusami mooooocno nadrabia;)
Astra nigdy nie startowała w żadnych konkursach... ani też w sporcie, dlatego żadnych osagnięć w ten sposób rozumianych nie ma
tym żeby cieszyć się z niej jak najdłużej, bo nie mam zamiaru jej sprzedawać... chyba kocham ten wóz;)