Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Wola Wągrodzka pow. piaseczyński
1796 cm3
140 KM
176 Nm
10.10 s
co tu dużo prawić, poprostu najmocniejsza cywilna czerocylindrówka BMW w tamtych czasach, a zarazem najoszczędniejsza benzynówka. sól w oku dla każdej 320i. no i tyle :)
tak naprawdę to seryjny golasek bez audio. 1230kg, el. szyby, el. szyberdach, c. zamek, alarm, mały komputer, abs
zawias (sprężyny 70/50 i krótsze, twardsze amortyzatory gazowo-olejowe), elektronika silnika już na dniach!
mechanicznie bez zmian, zalany castrolem magnatec i militec'iem. za kilka dni jadę na programowanie ecu. szcowana moc to 153KM@6300rpm i 192Nm@4100rpm
total full seria, mały komputer, brak audio
opisałem w kategorii tuning. zmienione są tylko koła na 16 calowe oryginały BMW z piętnastek.
BRAK
oj różne rzeczy już się w niej działy, przygody jako takiej nie potrafię zdefiniować ani określić spośród tego co z nią przeżyłem. a podróżowałem nią po naszym pięknym kraju wraz z dziewczyną, min do Ciechocinka i na różne weekendowe wypadziki
może gwint? może dolot, wylot i wałki? może sportowe oponki np YOKOHAMA? może blacha i lakier doprowadzone do stanu wzorowego? ale napewno nie SWAP!
na +
trakcja, spalanie, bezawaryjność, wygląd
na -
purchelki na błotnikach, gorsza ergonomia od E30
nie używam autka do wyścigów, rajdów czy wygłupów więc brak osiągnięć
1.BMW M3 GT E36 3.0 300KM (zwykła miała 286KM) z 5 biegowym, niezniszczalnym manualem.
2.BMW M535i E28 3.5 211KM
3.Mercedes W201 190E 2.6 166KM manual na wypasie w stanie oryginalnym w wersji Sportline
4.Lexus IS200 kompressor TTE 190KM lub IS300 manual