facebook
System PJ
to 129 374 pojazdów na 669 417 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat 126 1999r

Oglądano już 2519 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat 126 »
  • Rocznik

    1999 r.

  • Właściciel

    YanoosHpl

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Jasiona / Kędzierzyn-Koźle

  • Pojemność

    652 cm3

  • Moc

    24 KM

  • Max. moment obrotowy

    47 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Witam!
    Posiadam FIATa 126p ELX z 1999 roku. Jest to samochód seryjny jak na Malucha przystało, więc nie ma się tutaj co rozpisywać na temat parametrów technicznych i wyposażenia. Wiadomo, standardowy silnik o pojemności "flaszki" 650ccm i rozwijający niepowtarzalną moc dochodzącą wartością nawet do 24KM. To auto jest w moim posiadaniu od nowości, czyli od końca 1999 roku. Pierwsze niecałe 6 lat jeździł nim mój tata, następne 3 lata był używany sporadycznie, a od połowy 2008 roku jeżdżę nim ja. Jest to mój pierwszy samochód!

    Auto jest w bardzo dobrym stanie jeżeli chodzi o nadwozie, silnik i przeniesienie napędu. Zero rudych przyjacieli (chociaż ostatnio pojawiły się na dole drzwi od zewnętrznej strony, ale to da się odpanować), silnik pracuje równo i pali "na dotyk" nawet w zimie. Jeżeli chodzi o spalanie, to w okresie wiosenno-letnim mieści się ono idealnie w granicach podawanych przez producenta. W zimie nieco przekracza, ale to można zrozumieć. Jedyne mankamenty mogą się pojawić w układzie jezdnym oraz w układzie kierowniczym. Wyrobione końcówki układu kierowniczego, luzy w przekładni kierowniczej, częste "zapiekanie się" smaru w zwrotnicach powoduje mało komfortowe operowanie kierownicą. Ale te wehikuły już tak mają.

    Teraz trochę o tuningu tego samochodu... Może tuning, to za dużo powiedziane, więc nazwijmy to jego historią:
    1999-2007:
    Auto w stanie nienaruszonym, zero "udziwnień", wygląd jak seria prosto z salonu.

    2007:
    Wujek parkuje tyłem na hydrancie, strata "nietykalności osobistej", tylna klapa z emblematem FIAT i naklejkami MALUCH i TOWN zmieniona na nową ze starszymi emblematami 126p i 650E oraz nowy tylni zderzak.

    2008:
    Na tylnej klapie pod emblematem 126p ląduje dodatkowy emblemat RACING.

    2009:
    Emblematy starego typu 126p i 650E zostają zamienione na początkowe naklejki MALUCH i TOWN, oraz ostaje dodana dodatkowa naklejka FIAT w miejsce widnienia początkowego emblematu FIAT.

    Nastąpienie szkody parkingowej na drzwiach kierowcy, szybkie zniwelowanie grubej rysy oraz namalowanie czarnego pasa w miejscu wystąpienia rysy oraz symetrycznie na drzwiach pasażera.

    Namalowany czarny pas zostaje zamieniony na naklejkę w kolorze niebieskim.

    Jeden z kołpaków pęka w pół, wymiana wszystkich kołpaków na ten sam wzór, i przemalowanie na kolor żółty.

    Na przedniej szybie oraz na tylnej klapie ląduje napis YANOOSH.

    Upiększenie kołpaków, domalowanie białej obwódki.

    2010:
    Napis YANOOSH z przedniej szyby znika z powodów znudzenia.

    Na tylnej szybie pojawia się oryginalna naklejka AUTO W CENTRUM.

    Z powodu szwankowania obydwu zamków w drzwiach zostaje zainstalowany centralny zamek sterowany pilotem.

    Żółto-białe kołpaki zostają zdjęte z powodu zniszczenia jednego z nich.


    A tak kształtowała się nazwa mojego bolidu:
    1. FIAT 126p - nazwa fabryczna
    2. Maluch - nazwa potoczna
    3. FIAT 126p Racing - połączenie nazwy fabrycznej z dołączonym emblematem
    4. Maluch Racing - połączenie nazwy potocznej z emblematem
    5. Maluch Racing-Tuning [MRT] - dodanie do poprzedniej nazwy słowa Tuning


    Niestety, za niedługo zamierzam go zmienić na coś nowszego, lepszego, większego, przestronniejszego, ergonomiczniejszego i mocniejszego, krótko mówiąc coś bardziej dostosowanego do dzisiejszych czasów. Ale jak będę się bujał czymś innym to i tak na razie MRT zostanie zemną!
    Ale... to dopiero w 2011/2012....

    [opis w budowie] :)

  • Tuning

    na dzień dzisiejszy:
    - emblemat Racing
    - niebieskie pasy na drzwiach
    - czarny napis na tylnej klapie - YANOOSH
    - metalowa tabliczka rejestracyjna z imieniem za przednia szybą

  • Silnik

    seryjny - 2-cylindrowy 4-suw o pojemności 650ccm i mocy 18kW/24PS

  • Wnętrze

    seryjne - + podtrzymka na napoje i uchwyt na nawigację

  • Zawieszenie

    seryjne

  • Car Audio

    radioodtwarzacz Sony CDX-GT640UI + CD-Wechsler Sony + wzmacniacz Sony 2-kanałowy + skrzynka 4-rogłośnikowa

  • Pamiętna podróż/przygoda

    każda :)

  • Perspektywy

    hmmm... się zobaczy :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    na razie nie mogę powiedzieć złego słowa, nigdy mnie nie zawiódł! :)

  • Osiągnięcia

    125km/h na A4

  • Marzę o...

    Volkswagen Golf MK4 - planuję kupić w 2011/2012

    Audi S6 Avant- planuję kupić nowego full wypas jak wygram w totka :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Aprilia RS 80
  • Renault Clio
  • Simson S 51
  • Ford Fiesta
  • Honda CBR 600
  • Derbi GPR

Co robią kierowcy na PJ