Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
1600 cm3
100 KM
13.00 s
"Poldek" u mnie w rodzinie od nowości, czyli od 1998 roku. "Odziedziczony" po rodzicach, nigdy mnie nie zawiódł.
Trochę mnie tu nie było ale niestety brak czasu nie pozwala na siedzenie przed kompem jak kiedyś, niemniej jednak obiecuję poprawę :)
Wrzuciłem kilka nowych fotek Poldka i zapraszam do komentowania.
Jak na razie autko ma tylko zmodyfikowany silnik - wersja GT robiona u Pana Jacka Chojnackiego i jeśli chodzi o silnik na tym poprzestanę. W przyszłości chciałbym założyć amorki BILSTEIN-a gazowe i jakiś fajny wydech. W silniku ingerencja dotyczyła:
zaworów
gniazd zaworowych
prowadnic
kolektora ssącego
kolektora wydechowego
komory spalania
oraz nastawów wałka rozrządu
Seryjny 1.6 na jednopunktowym wtrysku, zmodyfikowany o parę koników u Jacka Chojnackiego
Dalej poszukuję foteli INTER GROCLIN w normalnym stanie ;)
Na razie fabryczne i chyba takie już pozostanie, no może kiedyś jak padną amory to zafunduję Poldziowi gazówki :)
Niedawno pozbyłem się fabrycznych głośników z drzwi i zafundowałem Poldziowi komplet głośników KICX STC 402 - grają pięknie i naprawdę dają radę, jestem z nich więcej niż usatysfakcjonowany.
Każda:):)
Amorki gazowe BILSTEIN, jakieś ładne felgi 14", dobre opony i (jak fundusze pozwolą) przestrojenie tylnego mostu.
Jakie minusy;) Polonezy nie kapią olejem, one tak znaczą swój teren:)
Wymiana zeżartej przez rdzę miski olejowej, porządna konserwacja (choć niestety Poldek już musiał być ratowany od swojej najlepszej przyjaciółki). Filtr K&N w miejscu fabrycznego.
...tym żeby jak najdłużej Poldek się trzymał w stanie w jakim jest :)