Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
1995 cm3
82 KM
0.00 s
Moje trzecie autko, miłość od pierwszego wejrzenia. Szukałem trzy miesiące i udało się. Nie jestem fanem tuningu, wole seryny wygląd.
Fotki przedstawiają wersje zima i lato.
Dla mnie tuning to dbanie o bardzo dobry stan techniczny i wizualny auta.
2.0 DTL 82 KM Jak na razie bez problemów. Nie ma może super osiągów ale dla mnie wystarczy jako rodzinne auto jest idealne.
Odkurzone i wypachnione. Jak na niemiecki styl przystało proste i funkcjonalne bez zbędnych bajerów.
Seryjne troche twarde i głośne ale trzyma na zakrętach. Podobno dobre na nasze drogi. Dlatego zrezygnowałem z kół niskoprofilowych.
Seryjne papierowe do kosza.
Dbanie o jak najlepszy stan techniczny i wizualny.
+ sylwetka nadwozia,
+ jakość wykonania wnętrza,
+ układ jezdny
+ brak rdzy,
- lubi olej
- jak to diesel trzeba rozgrzać
- głośny w środku
- zawieszenie twarde i głośne
Ten samochód to moje osiągnięcie.
Przejechać się:
- Mitsubishi Lancer Evolution 9
- Subaru Impreza WRX Sti 2006
- Lamorgini Galardo