facebook
System PJ
to 129 375 pojazdów na 669 423 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Ford Sierra 1993r

Oglądano już 3371 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Ford Sierra »
  • Rocznik

    1993 r.

  • Właściciel

    sierra-fun87

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Grudziądz

  • Pojemność

    1998 cm3

  • Moc

    125 KM

  • Max. moment obrotowy

    198 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    10.00 s

  • Opis

    Ford Sierra z 1993r sprowadzona z Niemiec. Stan autka super. Wnętrze jak nowe. Wszystko sprawne, zawieszenie po remoncie. Nie ma się do czego przyczepić. Jak narazie od dnia zakupu czyliod 21.02.2009r do dnia 14.03.2009r przejechane 2456km głównie po mieście i autko nie zawiodło ani razu. Tylko dolałem oleju i nic poza tym:) Samochod nie do zajezdzenia... z reszta jak kazdy ford którego miałem:)

  • Tuning

    Brak. Nie było, niema i nie będzie. Sierra w kombi to nie autko do tuningu... tu sie liczy komfort, prowadzenie... ktos kto kupuje Sierre liczy na komfort a widze ze duzo ludzi kupuje Sierre a potem ja obniza, zwieśniacza itp......

  • Silnik

    2.0i DOHC "Twin CAM" na wtrysku EFI, dwa wałki rozrządu, super stan, brak wycieków zarówno silnika jak i skrzyni biegów z mostem. 25.04.2009r wymieniony olej.

  • Wnętrze

    jak nowe:) Czyste, zadbane po prostu rewelka
    Wyposazenie:
    -szyberdach
    -centralny zamek
    - immobiliser
    -ABS
    -regulowana kierownica
    -regulowane na kilka mozliwych -sposobów fotele
    -audio FORDA
    -welurowa tapicerka
    -dzielona tylna kanapa
    -ogrzewanie rowniez przedniej szyby
    -autoalarm

  • Zawieszenie

    Po regeneracji.
    Zawieszenie przednie jest niezależne, typu MacPherson. Zawiera dwie kolumny zawieszenia dwa dolne wahacze poprzeczne i stabilizator poprzeczny prętowy, którego końce spełniają także drążków reakcyjnych. Każda kolumna zawiera sprężynę śrubową współosiową z amortyzatorem teleskopowym. Amortyzatory są hydrauliczne teleskopowe dwustronnego działania i stanowią dolną część kolumn zawieszenia. Stabilizator poprzeczny prętowy jest połączony w środkowej części z nadwoziem za pomocą dwóch tulei. Ramiona drążka stabilizatora są połączone z dolnymi wahaczami poprzecznymi zawieszenia za pomocą nakrętek Nylostop. Piasty kół przednich są ułożyskowane na dwóch łożyska stożkowych.

    Zawieszenie tylne jest niezależne, na trójkątnych wahaczach skośnych połączonych przegubowo z trójkątną belką osi tylnej, sprężynach śrubowych opartych na wahaczach i amortyzatorach teleskopowych dwustronnego działania, umieszczonych wewnątrz sprężyn zawieszenia (samochody z nadwoziem kombi) lub zamocowanych z tyłu wahaczy za sprężynami zawieszenia (samochody z nadwoziem berlina). W zależności od wersji zawieszenia (standardowe, wzmocnione lub sampoziomujące Nivomat) amortyzatory mają odmienne charakterystyki. Ponadto w niektórych wersjach zawieszenia tylnego (np. berlina) występuje stabilizator poprzeczny prętowy. Piasty kół tylnych ułożyskowane są na dwóch łożyska stożkowych.

  • Car Audio

    Jednostka sterująca JVC KD-S611 CD oraz seryjne fodowskie głośniczki a jest ich 6:) Gra całkiem całkiem, ci co slyszeli wiedzą o co kaman:)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Najwięcej ile nią jechałem to 170km/h do Gdańska. Pewnie polecialaby szybciej ale wiadomo... nasze drogi, koleiny....

  • Perspektywy

    narazie planuję po kilku wypłatach kupic Alufelgi 14" lub 15" z nowymi oponami i przyciemnic tylne szyby bo to kombii....

  • Plusy i minusy pojazdu

    +
    pakowne
    dobrze utrzymane
    średnio pali nie ma co narzekać

  • Marzę o...

    Mondeo z 2009 roku hehe

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Puma
  • Yamaha DT 80
  • Mercedes 190
  • Mercedes W124
  • Mazda 323
  • Romet Ogar 200

Co robią kierowcy na PJ