facebook
System PJ
to 129 375 pojazdów na 669 423 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opel Astra 1992r

Oglądano już 4722 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Opel Astra »
  • Rocznik

    1992 r.

  • Właściciel

    xxxSzYbAxxx

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Wejherowo

  • Pojemność

    1598 cm3

  • Moc

    75 KM

  • Max. moment obrotowy

    125 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    13.00 s

  • Opis

    Seryjna Astra F z 92 roku, w miarę zadbana, z silniczkiem 1,6 8V o oznaczeniu C16NZ, niezagazowana; wersja GLS czyli najbogatsza z najbogatszych w tamtym okresie czasu :) z takimi bajerami jak elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, szyberdach, welurowa tapicerka czy dzielona tylna kanapa z podłokietnikiem ;) Zadbana bestia którą chwytają jak każdego Opla rdzawe punkty. Lecz"rudi" niedługo zostanie wyeliminowana;)



    - zdjęcia - prace blacharsko lakiernicze rozpoczęte z dniem 01.09.2009 :)
    z dniem 15.09.09 prace wstrzymane, okazało się że Asia jest zbyt nadszarpnięta żębem czasu aby można ją było naprawić.. Posprzedawana na części reszta zezłomowana.. Sentyment będę miał na zawsze... Czas na nowe auto..

  • Tuning

    Tuning to choroba ;) Raczej nie można tego nazwać tuningiem lecz poprawianiem nie dociągnięc konstruktorów. Wygląd zewnętrzny całkowicie niezmieniony bez żadnych kosmicznych body kitów etc, może jak mi kiedyś odbije to dostanie pakiet stylistyczny wersji GSi, ale to może w przyszłości. Jak na razie trochę german , więc jak najwięcej elementów seryjnych, bądź nie robiących z auta japońskich wiertarek(bez urazy dla miłośników tego iż stylu;) )

  • Silnik

    C16NZ,stara poczciwa 8zaworowa jednostka, którą Opel montował też do Kadetta. Teoretycznie i Praktycznie silnik nie do "zajechania", wystarczający do sprawnego poruszania się w miejskiej dżungli, choć jak dla mnie już brakuje mocy jeśli w tym przypadku 75KM można mówić o jakiejkolwiek mocy ;)

    Pojawił się stożek, żadnych zmian oczywiście oprócz odgłosu ;) sobie pomrukuje ;)

  • Wnętrze

    - uporządkowanie różnego rodzaju kolorów na jeden - czerwony,
    - przelakierowana konsola główna,
    - mid zamiast did`a,
    - kierownica z poliftowego modelu Astry z airbagiem, obszyta skórą,
    - czarny WunderBaum na lusterku wstecznym ;)
    - elektryczny szyberdach,
    - elektryczne szyby drzwi przednich ( w przyszłości elektryka drzwi tylnych),

  • Zawieszenie

    - progresywne sprężyny i amortyzatory Powertec`a, 70/50,
    - pozostałe elementy Bilstein`a,
    - stabilizator z Astry GSi,
    - standardowa belka z bębnami zastąpiona belka z Astry GSi z tarczo bębnami,
    - zmienione zaciski przednie oraz tarcze i klocki na większe z Astry GSi 256mm,Brembo, Ferodo, płyn hamulcowy Ferodo,
    - pompa hamulcowa z Astry GSi z C20XE,
    - felgi Keskin KT-3 Solar 15``,
    - opony Toyo Proxes T1R 195/50/r15,
    - dystanse FK Automotive na tylnej osi 15mm na stronę :)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda dostarcza tyle samo wrażeń ;)

  • Perspektywy

    - brak autko sprzedane...

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    - komfortowy,
    - ekonomiczny,

    Minusy:
    - mało dynamiczny,
    - dość głośny,

  • Osiągnięcia

    Jeszcze przede mną;)

  • Marzę o...

    Mustangu 69` Shelby GT.500.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Escort
  • Honda CBR 600
  • SHL M11
  • Vespa PK 50 S
  • BMW 3
  • MZ ETZ 250

Co robią kierowcy na PJ