Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Wejherowo
1598 cm3
75 KM
125 Nm
13.00 s
Seryjna Astra F z 92 roku, w miarę zadbana, z silniczkiem 1,6 8V o oznaczeniu C16NZ, niezagazowana; wersja GLS czyli najbogatsza z najbogatszych w tamtym okresie czasu :) z takimi bajerami jak elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, szyberdach, welurowa tapicerka czy dzielona tylna kanapa z podłokietnikiem ;) Zadbana bestia którą chwytają jak każdego Opla rdzawe punkty. Lecz"rudi" niedługo zostanie wyeliminowana;)
- zdjęcia - prace blacharsko lakiernicze rozpoczęte z dniem 01.09.2009 :)
z dniem 15.09.09 prace wstrzymane, okazało się że Asia jest zbyt nadszarpnięta żębem czasu aby można ją było naprawić.. Posprzedawana na części reszta zezłomowana.. Sentyment będę miał na zawsze... Czas na nowe auto..
Tuning to choroba ;) Raczej nie można tego nazwać tuningiem lecz poprawianiem nie dociągnięc konstruktorów. Wygląd zewnętrzny całkowicie niezmieniony bez żadnych kosmicznych body kitów etc, może jak mi kiedyś odbije to dostanie pakiet stylistyczny wersji GSi, ale to może w przyszłości. Jak na razie trochę german , więc jak najwięcej elementów seryjnych, bądź nie robiących z auta japońskich wiertarek(bez urazy dla miłośników tego iż stylu;) )
C16NZ,stara poczciwa 8zaworowa jednostka, którą Opel montował też do Kadetta. Teoretycznie i Praktycznie silnik nie do "zajechania", wystarczający do sprawnego poruszania się w miejskiej dżungli, choć jak dla mnie już brakuje mocy jeśli w tym przypadku 75KM można mówić o jakiejkolwiek mocy ;)
Pojawił się stożek, żadnych zmian oczywiście oprócz odgłosu ;) sobie pomrukuje ;)
- uporządkowanie różnego rodzaju kolorów na jeden - czerwony,
- przelakierowana konsola główna,
- mid zamiast did`a,
- kierownica z poliftowego modelu Astry z airbagiem, obszyta skórą,
- czarny WunderBaum na lusterku wstecznym ;)
- elektryczny szyberdach,
- elektryczne szyby drzwi przednich ( w przyszłości elektryka drzwi tylnych),
- progresywne sprężyny i amortyzatory Powertec`a, 70/50,
- pozostałe elementy Bilstein`a,
- stabilizator z Astry GSi,
- standardowa belka z bębnami zastąpiona belka z Astry GSi z tarczo bębnami,
- zmienione zaciski przednie oraz tarcze i klocki na większe z Astry GSi 256mm,Brembo, Ferodo, płyn hamulcowy Ferodo,
- pompa hamulcowa z Astry GSi z C20XE,
- felgi Keskin KT-3 Solar 15``,
- opony Toyo Proxes T1R 195/50/r15,
- dystanse FK Automotive na tylnej osi 15mm na stronę :)
Każda dostarcza tyle samo wrażeń ;)
- brak autko sprzedane...
Plusy:
- komfortowy,
- ekonomiczny,
Minusy:
- mało dynamiczny,
- dość głośny,
Jeszcze przede mną;)
Mustangu 69` Shelby GT.500.