Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Koszalin
2792 cm3
174 KM
235 Nm
8.20 s
Zwykłe, stare, rodzinne niemieckie kombi :)
Zamontowany tylko i wyłącznie filtr stożkowy..
Wyłącznie fabryka. Legendarna i kultowa jednostka VW czyli VR6 (AAA) :)
- ABS
- 2x poduszka powietrzna
- Czarna skóra
- Climatronic
- 4 el. szyby
- el. szyberdach
- el. lusterka
- komputer pokładowy MFA
- Fabryczny centralny zamek
- Fabryczne domykanie szyb z kluczyka
- Podgrzewanie przednich siedzeń
Ogólnie dobrze wyposażony (wersja GT) - jak to VR. Dodam tylko, że zderzak z przodu z halogenami, długie relingi dachowe i żadnych wiejskich pomarańczowych kierunków. Ponadto fotele posiadające regulację podparcia bioder i różnych kątów nachylenia itp. :)
Seria dedykowana dla VR-a..
Seryjne 6 głośników i jakieś radio Sony z CD aby tylko grało. I tak wolę słuchać silnika :)
Podróż powrotna tuż po zakupie samochodu. Autostrada Łódź-Poznań... Wyjazd z bramki: 1 bieg - 70km/h, 2 bieg - 120 km/h, 3 bieg 170km/h, 4 bieg 210km/h, 5 bieg - :D No 210km/h bo nie chciałem więcej gdyż indeks opon był do 190 :D Szedł jak burza, tego nigdy nie zapomnę.160 na blacie, redukcja na 3 i buuuuuuut... Oh... Muzyka dla uszu :)
Wyjdzie w praniu :P
Przede wszystkim dźwięk na stożku, przestronność wnętrza, bogate wyposażenie, ocynkowane blachy, tanie części. Oczywiście także niezapomniane wrażenia z każdej jazdy oraz miny objechanych kierowców starą poczciwą B3-ką :)
Uzyskanie spalania w cyklu mieszanym (60% miasto, 40% trasa) na dokładnie 100 km wg MFA 10,2l/100km :)
Kolektorze ssącym VSR od VW Motorsport...