Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
1587 cm3
105 KM
142 Nm
11.00 s
Jest to mój pierwszy samochód, który kupiłem wspólnie z siostrą. Jest to Celica w wersji amerykańskiej. Samochód przeszedł kapitalny remont blacharsko - lakierniczy. Został położony lakier perłowy.
Samochód bardzo sympatyczny, bardzo fajnie się nim jeździ.
W planach nowe alusy oraz lambo doors'y
Silnik to podstawowe dobrze znane 4A-FE (1,6 16V) nie dłubane
podstawa to co fabryka dała, dwa głośniki z przodu oraz dwa głośniki z tyłu
bardziej anegdota:
bryka została zarejestrowana przez Urząd Miasta - Wydział Komunikacji jako:
"Toyota Celcia"
i to nas posądzono o to, że nie wiemy (tzn. ja z siorką) jak nazywa się nasz wóz. kazano płacić za przerejestrowanie i nowy dowód z poprawną nazwą.
Siostra - z zawodu urzędnik samorządowy - załatwiła sprawę profesjonalnie :) jeszcze nas przepraszali za błąd, a zmiana dowodu była GRATIS :D
Na pewno samochodu szybko nie zmienię
Może za parę lat uda się zarejestrować na żółte blachy
+ małe (jak na tą klasę pojazdu w porównaniu z innymi) zużycie paliwa
+ wyróżnia się oraz przyciąga wzrok innych
+ dynamiczny i elastyczny silnik
+ wysoki moment obrotowy
+ seryjne fotele kubełkowe rewelacyjnie trzymają
- nisko siedzi, często zdarza się przycharatać o krawężnik lub próg zwalniający
- w zimę szyby bez ramek oraz otwierane światła czasami mocno przymarzają
- Toyota Celica GT four lub Carlos Saintz
- Audi A6 RS