Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Warszawa
2500 cm3
180 KM
260 Nm
7.00 s
MG ZS w wersji poliftingowej
Wizualny?! Absolutnie!!!... Fabrycznie jest idealny... z czasem może zamiast 17-calowych kółek będą 18-ki... a to jedynie w dalszej peryspektywie
2.5 V6 fajnie się wkręca... i dzięki zmiennej długości kolektorów dolotowych niesamowicie brzmi... Powyżej 3 tyś. zaczyna ryczeć :) Pomimo, iż moc nie wydaje się duża, to przy tej masie auta, jest ona w zupełności wystarczająca. Pomimo dużych kół, często miewa problemy z przeniesieniem wszystkiego na asfalt.
Fabryczne. Fajne fotele i półskóra.
W tej kwestii choćbym nawet chciał, to i tak fabryki nie poprawię :)
Jest :)
Trochę ich było, jednak wszystko przed nami.
Jeździć, jeździć, jeździć...
Znaczące plusy przysłaniają minusy :)
Jedyny minus, który mi najbardziej doskwiera, to brak napędu na 4 koła.
Nie ma się czym chwalić...
MG RV8 w wersji z kierownicą po europejskiej stronie