Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Wrocław
1700 cm3
82 KM
168 Nm
0.00 s
Asterka 1995 po lifcie. Całkiem niezłe wyposażenie: wspomaganie, 2 x poduszka, centralny zamek + pilot, elektryczne szybki + domykanie, elektryczne i podgrzewane lusterka, regulacja fotela kierowcy, reflektory przeciwmgielne
Zmiana podświetlenia zegarów i TIDa. Kiedyś były założone białe tarcze ale zdemontowałem je... Dodatkowo założyłem sterowanie centralnego zamka z pilota i domykanie szybek - fajna sprawa biorąc pod uwagę że po wyjęciu kluczyka szybki nie działają a każde ponowne przekręcenie powoduje nagrzewanie świec co rozładowuje akumulator.
1,7 TD Isuzu 82KM i 168Nm również po lifcie tzn. filtr już na nadkolu. Silnik fajny ale brakuje mu startu. W trasie jest już oki całkiem fajnie się zbiera powyżej 2500 obrotów. Spalanie w mieście 6-7 poza nawet poniżej 6.
Stan wnętrza mojej asterki oceniam na DB+ a może i na BDB. Regularnie stosuje plaka więc w środeczku jest czyściutko i pachnąco :D
Mięciutkie ale wg. mnie w sam raz.
Radio Pioneer DEH 3900 MP + wzmacniacz Blaupunkt GTA2 Special MkII + skrzyneczka soling. Reszta seria - póki co ;)
Od kilku dni również CB : Uniden PRO 520XL + SIRIO AS100
Powrót do domu dopiero co zakupioną Asterką
Czytałem że małym kosztem można nieco podkręcić silnik tzn. podkręcenie turbinki i dawki paliwa... pomyślimy
Jest tyle samo plusów co minusów... i już
... 6 w dużego lotka przy sporej kumulacji ;D