Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Zdunia
2990 cm3
240 KM
305 Nm
6.50 s
W 1991 roku 944 zastąpiono 968, którego silnik o pojemności 3 l pochodził z 944 S2 a w nowym wydaniu zmodernizowano układ dolotowy. Nowością było zastosowanie systemu "Variocam", który pozwalał na zmianę faz rozrządu w trzech wariantach. Poniżej 1500 obr./min czasy otwarcia były niewielkie poprawiając moment obrotowy oraz czystość spalin w tym zakresie obrotów. Pomiędzy 1500 a 5500 obr./min stosowane były średnie czasy. Powyżej 5500 obr./min maksymalne czasy otwarcia pozwalały na łatwiejsze wchodzenie na obroty oraz zwiększały maksymalną moc i moment obrotowy. Wymienione modernizacje pozwoliły na uzyskanie mocy 240 KM i momentu obrotowego o wartości 305 Nm przy 4100 obr./min.
Oferowano nadwozie coupé i kabriolet. Całkowicie nową konstrukcją była, opracowana w firmie Getrag, 6-biegowa skrzynia biegów, którą montowano alternatywnie z półautomatyczną
4-przekładniową skrzyną - Tiptronic.
brak, po co ulepszac doskonalosc :)
Typ Czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, umieszczony z przodu
Pojemność skokowa 2990 cm3
Średnica cylindra 104 mm
Skok tłoka 88 mm
Moc 147 kW (240 KM) przy 6200 obr./min
Moment obrotowy 305 Nm przy 4100 obr./min
Rozrząd DOHC, 4 zawory na cylinder
Zasilanie Wtrysk paliwa
Stopień sprężania 11,0:1
Zawieszenie przednie Kolumny teleskopowe z górnymi sprężynami (McPherson), wahacze poprzeczne, stabilizator
Zawieszenie tylne Poprzeczne drążki skrętne w osłonie rurowej, do której umocowane są wahacze skośne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator
Hamulce Tarczowe z 4-tłoczkowymi zaciskami ze stopów lekkich, wewnętrznie wentylowane tarcze, ABS
Ogumienie Przód: 205/55 R 16 Z
Tył: 225/50 R 16 Z
DVD Player + glosniki w seryjnych miejscach
kazda
SPRZEDANE
+ moc i komfort
- brak
911 GT 2