Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Szczytno
1360 cm3
101 KM
0.00 s
Samochód jest bardzo lekki(690kg).Jak na tamte czasy miał bardzo niski wpółczynnik oporu powietrza(0,31). Produkowany był od 1986. W 1991 została przeprowadzona modernizacja(zderzaki, atrapa chłodnicy,elementy wnętrza). Kupiłem go już z zamontowaną instalacją gazową, w trakcie kupna miała 2 miesiące i przejechane 1800km na gazie.
Obecnie ma zmieniony silnik na 1,4 z modelu GTI i dołożone parę małych modyfikacji;)
Przyciemnione tylne szyby, triball, lotka tylna z gt, wydech pełen przelot Supersprinta + przelotowy środkowy, lampy morette, przedni zderzak z gt z dokładką, tylna dokładka zderzaka, odchudzone koło zamachowe, gaźnik dwugardzielowy
1124ccm, gaźnik. - niedługo zmiana;)
Już zmieniony - 1,4 GTI
Nakładki aluminiowe na pedały, obecnie trójramienna kierownica z wersji gti:), otwieranie bagażnika guzikiem w desce rozdzielczej, niektóre elementy wnętrza malowane na srebrno, licznik z obrotomierzem z GTi oraz z elektronicznym zegarkiem, daszek przeciwsłoneczny z podświetleniem, podświetlany termometr w podsufitce, fotele GTi, elektryczne szyby, skóropodobne boczki
Tył - obniżony
Przód - sprężyny MTS Technik -35mm
Aluminiowe felgi 14 cali
Hamulce Brembo
W trakcie rozbudowy, narazie radyjko Spectron SPH 1100 mp3, wzmacniacz peiying 600w z pilotem basu, tuba 25 cm, gwizdki, 10 centymetrowe głośniczki w przednich drzwiach Hertz.
Przeważnie trasa Szczytno-Warszawa;)
Utrzymanie go jak najdłużej w ładnym stanie
+ tanie części
+ fajnie się jeździ nawet długie trasy
- mało miejsca w środku
- szybkie zużycie elementów zawieszenia
Na silniku 1,1:
Poleciał 150 km/h na gazie:D
Wracając z Warszwy miałem na budziku 150 i trzy osoby na pokładzie i do dyspozycji jeszcze 5 bieg:DD
Darmowym paliwie:D