Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
1998 cm3
116 KM
170 Nm
9.50 s
Daewoo Espero 2.0 Mpi. W 2005 roku sprowadzone z niemiec. Wersja CD z ABS i Air Bag. Po sprowadzeniu założony gaz.
Prawie że brak. Oprócz alufelg Honda Enkei 7x15 od civica z 2006r. Tylna lotka hella oryginał raczej nie do spotkania w polskich egzemplarzach. Założony xenon z przetwornicami cyfrowymi.
Oryginalnie 2.0 sohc na wielopunktowym wtrysku. Teraz też taki sam tylko że po swapie z opla omegi. Miał pezebieg ok 100.000 i nie miał gazu. Dawca się spalił. Silnik dostał sportowy wałek rozrządu.
Tapicerka welurowa. Stan licznika 230.000 a przetarć żadnych jeszcze nie ma. Dużo miejsca z tyłu i z przodu.
No cóż na takim samym jeździła ascona w latach 80-tych więc pare lat ma. Ale daje rade komfort zadowalający, leprzy niż w niektórych nowszych. Rok temu now amorki kayaba premium x 4 i spręzyny oryginalne tyle że wzmacniane i usztywniane. Ogółem nic nie puka ani nie stuka.
Nawigacja z Mp3 Blaupunkt travelpilot E2 + zmieniarka 5cd Blaupunkt. Głośniki przód oryginał onkyo, tył 2x tweeter + 2x woofer boschmann podłączone przez zwrotnice. Była tuba. Ale jedyny otwór z bagażnika do środka to rękaw na narty więc słabo ją było słychać. Bez niej też jest dobrze. Wydaje sie jakby cały czas tam była.
Było troche tego... Dobrze że samochody nie potrafią mówić.
Perspektywy są takie że pewnie będę nim jeździł ile będzi sie dało. Tyle zostało w niego napchane hajsu że szok. Nigdy tego nie odzyskam, dobrze że chociaż o tym wiem. Po drugie nie zawiódł mnie nigdy i nie jestem absolutnie na niego zły.
+ niezawodny
+ tani w utrzymaniu
+ duża dostępność części
+ szybki
+ nie aż taki łakomy na paliwo
+ najlepszy silnik do lpg jaki jest
+ sylwetka w miare na czasie
- troche przy cienkie blaszki
- brak ocynku
- zawieszenie mogło by być twardsze ale przecież jest od opla i nie ma co sie dziwić
205km/h
bugatti veyronie