Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Cieszyn
1598 cm3
75 KM
125 Nm
14.00 s
Auto zakupione w maju 2007r w polsce, choć trafila do polski w 2004 z niemiec.
Zaszlo w niej troche zmian, co widać na foto.
Kupiona jako seryjna i dość zaniedbana, więc bylo sporo roboty, ale teraz jest już w bardzo dobrym stanie :)
- dolożony pilot do centralnego zamka w postaci kluczyka scyzoryka
- dolożona elektryka na przednie szyby (zestaw uniwersalny z allegro, miala być na wszystkie, ale silniczki z tylnymi szybami nie dawaly rady i zostal elektryczny tylko przód )
- zderzaki w kolor nadwozia, tak samo lusterka, klamki, listwy na dachu, lotka na tylnej szybie, no praktycznie wszystko jest w kolorze nadwozia
- brak listw na drzwiach i oznaczen
- alumy (na nowo malowane, bo wyglądaly marnie) na felgach 15 cali z tigry z oponami Brigstone 195/50/R15
- biale kierunki z przodu
- lexusy black z tylu
- końcówka wydechu
- antenka
- plaskie wycieraczki
- podlokietnik
- nakladki na pedaly
- nowa podsufitka, bo wcześniej jej nie bylo, byla tylko tektura bez materialu
- bębny pomalowane na srebrno
- zrobiona blacharka, zrobione nadkola i progi
- w silniku też wiele zrobione, jak nowy rozrząd, olej, plyn chlodniczy, plyn hamulcowy, wszystkie filtry i plyny. Pozatym zaślepiony EGR, nowe membrany w parowniku i kilka jeszcze innych drobnych napraw, itd
- pozatym nowe hamulce, zawieszenie z przodu zrobione (tulejki wachaczy, drążki stabilizatora itd), wszystko co bylo trzeba to się zrobilo i autko jest w pelni sprawne technicznie
- wymienione również poduszki amorów, bo te gumy już dość wybite byly
troche po kupnie musialem przy astrze zrobić, bo troche w marnym stanie kupilem, ale za to teraz sprawuje się świetnie i nie żaluje, jestem z niej bardzo zadowolony
C16NZ - seria z krótką skrzynią
wyposażenie:
- centralny zamek + pilot
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne szyby z przodu
- fotele kubelkowe
- kierownica jak w GSi
- halogeny z przodu w zderzaku
- obrotomierz
- regulacja fotela kierowcy (góra-dól)
- welurowa tapicerka
- elektrycznie regulowana wysokość światel przednich
- obniżony i utwardzony (jak przystalo na wersje GT - podobnie jak jest w GSi)
seryjne, ale niższe i twardsze, jak to w wersji GT ;)
- radio pioneer DEH-P6900IB
- glośniki Voice Craft 16 cm z przodu i (te same tylko 13 cm z tylu, byly wcześniej, ale jeden padl, więc powrócilem do seri z tylu)
- gwizdki seria
- w bagażniku wzmak i tuba z glośnikiem peiying 30 cm
+ silnik może nie jest demonem prędkości, ale zupelnie wystarcza a co najważniejsze prosty, bezawaryjny, stworzony do gazu, trwaly, nie do zajechania i bezkolizyjny, krótko mówiąc wieczny :)
+ ekonomiczny
+ póki co bezawaryjny
+ wygodny
+ przestronny
+ jak na tą klase to duży bagażnik
+ MÓJ :P hehe
- troche mocy brakuje
rajdach :D
Chcialbym mieć wlasne autko (zabawke) - rajdówke
mial nią być wcześniejszy malacz, ale jednak poszedl na sprzedaż, choć się nadawal...
Dalej się mi marzy mieć coś rajdowego.
Pozatym marzy mi się C20LET w mojej astrze, bądź silniczek 3.0 v6 z omegi, żeby bylo ponad 200 koników :D tylko do tego marzenia trzeba dodać jeszcze drugie - kasa na paliwo :P