facebook
System PJ
to 129 375 pojazdów na 669 423 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opel Astra 1992r

Oglądano już 1189 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Opel Astra »
  • Rocznik

    1992 r.

  • Właściciel

    bartobbb

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Cieszyn

  • Pojemność

    1598 cm3

  • Moc

    75 KM

  • Max. moment obrotowy

    125 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    14.00 s

  • Opis

    Auto zakupione w maju 2007r w polsce, choć trafila do polski w 2004 z niemiec.
    Zaszlo w niej troche zmian, co widać na foto.
    Kupiona jako seryjna i dość zaniedbana, więc bylo sporo roboty, ale teraz jest już w bardzo dobrym stanie :)

  • Tuning

    - dolożony pilot do centralnego zamka w postaci kluczyka scyzoryka
    - dolożona elektryka na przednie szyby (zestaw uniwersalny z allegro, miala być na wszystkie, ale silniczki z tylnymi szybami nie dawaly rady i zostal elektryczny tylko przód )
    - zderzaki w kolor nadwozia, tak samo lusterka, klamki, listwy na dachu, lotka na tylnej szybie, no praktycznie wszystko jest w kolorze nadwozia
    - brak listw na drzwiach i oznaczen
    - alumy (na nowo malowane, bo wyglądaly marnie) na felgach 15 cali z tigry z oponami Brigstone 195/50/R15
    - biale kierunki z przodu
    - lexusy black z tylu
    - końcówka wydechu
    - antenka
    - plaskie wycieraczki
    - podlokietnik
    - nakladki na pedaly
    - nowa podsufitka, bo wcześniej jej nie bylo, byla tylko tektura bez materialu
    - bębny pomalowane na srebrno
    - zrobiona blacharka, zrobione nadkola i progi
    - w silniku też wiele zrobione, jak nowy rozrząd, olej, plyn chlodniczy, plyn hamulcowy, wszystkie filtry i plyny. Pozatym zaślepiony EGR, nowe membrany w parowniku i kilka jeszcze innych drobnych napraw, itd
    - pozatym nowe hamulce, zawieszenie z przodu zrobione (tulejki wachaczy, drążki stabilizatora itd), wszystko co bylo trzeba to się zrobilo i autko jest w pelni sprawne technicznie
    - wymienione również poduszki amorów, bo te gumy już dość wybite byly
    troche po kupnie musialem przy astrze zrobić, bo troche w marnym stanie kupilem, ale za to teraz sprawuje się świetnie i nie żaluje, jestem z niej bardzo zadowolony

  • Silnik

    C16NZ - seria z krótką skrzynią

  • Wnętrze

    wyposażenie:

    - centralny zamek + pilot
    - wspomaganie kierownicy
    - elektryczne szyby z przodu
    - fotele kubelkowe
    - kierownica jak w GSi
    - halogeny z przodu w zderzaku
    - obrotomierz
    - regulacja fotela kierowcy (góra-dól)
    - welurowa tapicerka
    - elektrycznie regulowana wysokość światel przednich
    - obniżony i utwardzony (jak przystalo na wersje GT - podobnie jak jest w GSi)

  • Zawieszenie

    seryjne, ale niższe i twardsze, jak to w wersji GT ;)

  • Car Audio

    - radio pioneer DEH-P6900IB
    - glośniki Voice Craft 16 cm z przodu i (te same tylko 13 cm z tylu, byly wcześniej, ale jeden padl, więc powrócilem do seri z tylu)
    - gwizdki seria
    - w bagażniku wzmak i tuba z glośnikiem peiying 30 cm

  • Plusy i minusy pojazdu

    + silnik może nie jest demonem prędkości, ale zupelnie wystarcza a co najważniejsze prosty, bezawaryjny, stworzony do gazu, trwaly, nie do zajechania i bezkolizyjny, krótko mówiąc wieczny :)
    + ekonomiczny
    + póki co bezawaryjny
    + wygodny
    + przestronny
    + jak na tą klase to duży bagażnik
    + MÓJ :P hehe

    - troche mocy brakuje

  • Marzę o...

    rajdach :D
    Chcialbym mieć wlasne autko (zabawke) - rajdówke
    mial nią być wcześniejszy malacz, ale jednak poszedl na sprzedaż, choć się nadawal...
    Dalej się mi marzy mieć coś rajdowego.
    Pozatym marzy mi się C20LET w mojej astrze, bądź silniczek 3.0 v6 z omegi, żeby bylo ponad 200 koników :D tylko do tego marzenia trzeba dodać jeszcze drugie - kasa na paliwo :P

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Renault Clio
  • CZ 175/450
  • Italjet Formula 50
  • Fiat Stilo
  • Yamaha Aerox 50
  • Nissan Micra

Co robią kierowcy na PJ