Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Wrocław NKP
1597 cm3
95 KM
140 Nm
10.50 s
Właścicielem jestem od marca 2008 roku. Poprzedni właściciel bardzo dbał o samochód. Gdy go kupiłem miał 58 000 przebiegu (obecnie 94000). Dodam też że mam wszystko udokumentowane. Jestem bardzo z niego dumny.
1.6 16V jeszcze na gaźniku (może i lepiej bo z wtryskiem było by więcej bawienia). Wymieniam tylko olej i tak w kółko. Nic nie trzeba przy nim robić. Osiągi bardzo wystarczajace aczkolwiek przydało by sie wiecej kucyków.
Welurowa tapicerka, trój ramienna kierownica (regulowana w pionie), fotele regulowane na wysokość, Składana tylna kanapa (bardzo duży plus), szkoda że brak obrotomierza ale da się żyć.
Bardzo dobrze się prowadzi, zawiecha troszkę twarda jak na polskie kochane drogi ale cóż zrobić. Nie dawno zaczął mi skrzypieć prawy przedni wahacz, ale da się to wszystko zrobić (podobno to standard nie tylko w p10 ale i w p11). Bardzo dobrze trzyma się na zakrętach.
Radio Pioneer DEH-3000MP. Głośniki przód oryginalne Blaupunkta. Tył dzisiaj wymieniony na 16,5 cm Clarion SRQ1720R
1. Dymione tylne lampy z modelu po liftingu
2. przyciemniane tylne szyby (może już za miesiąc)
3. Zderzaki z Primerki GT wraz z halogenikami
+ bezawaryjność
+ elastyczny silnik (najlepiej na 3 biegu)
+ Ogromny bagażnik
+ Dużo miejsca we wnętrzu
- duże spalanie
-głośna praca jednostki napędowej ( a może to na + :))
- brak elektryki szyb
Wrocław - Pag (Chorwacja) - Budapeszt - Wrocław
Niezapomniane wakacje. Samochodzik spisał się na medal.
ooo... Primerce GT P11. Ewentualnie P11 w kombi ze 140 konnym silniczkiem