Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Leszno
2188 cm3
115 KM
250 Nm
0.00 s
Renault Laguna w wersji RXT. Poprzedni właściciel kupił auto z uszkodzonym silnikiem. Naprawa była nieopłacalna więć został przełożony inny piec: 115 konny G8T z 1999 roku.
Wizualnego brak.
Mechaniczny:
- założony został zawór regulujący ciśnienie doładowania, tak zwane MBC
- założony w profesjonalny sposób wskaźnik ciśnienia doładowania, nie widać żadnych przewodów itp.
2.2 dT - 115 KM, 250 Nm. Obecnie może mieć nieco odbiegające parametry niż seryjnie, głównie za sprawą zwiększonego ciśnienia doładowania turbosprężarki z 1 bara do 1.4 bara - są to wartości bezpieczne zarówno dla silnika jak i turbiny.
Rok po zakupie wymieniony wałek rozrządu, gdyż auto nie chciało jechać, wywalony kat, oraz założony filtr K&N. W ostatnim czasie zamontowane nowe wtryski Boscha, dzięki czemu auto wcale nie dymi.
Silnik nie jest demonem prędkości, ani też jakimś mułem, da się nim dynamicznie poruszać.
Bardzo dobrze wyposażone. Między innymi: climatronik, abs, 2 poduszki powietrzne, 4 szyby sterowane elektrycznie, lusterka sterowane elektrycznie, 15 calowe oryginalne felgi aluminiowe Renault, komputer pokładowy alarmujący o różnego rodzaju niedopatrzeniach, welurowa tapicerka, skórzana kierownica, halogeny, wspomaganie, sterowanie radiem przy kierownicy.
Pełna seria, nic nie stuka. Cicho pracuje, w środku nic nie słychać. Komfortowe, zachowujące dobre właściwości jezdne.
Standard. Radioodtwarzacz z CD Renault.
Raczej brak... może bardzo ostra jazda z Leszna do Torunia. Po wlocie na autostradzie jadąc z prędkościami granicznymi dla tego silnika auto dostało delikatnej zadyszki, na szczęście okazał się tylko uszkodzony czujnik od temperatury wody.
+ trwały i żwawy silnik
+ funkcjonalność i wygoda podróżowania
+ w środku przy mocniejszym wduszeniu gazu dobrze syczy doładowanie :)
- spalanie mogło być mniejsze, 9 litrów w mieście to sporo