Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Tarnów
2700 cm3
177 KM
224 Nm
0.00 s
Rover 827Si, automat
spalanie 10-20l benzyny /100km
Średnie zużycie gazu 14l/100km
przyśpieszenie 0-100km/h - 8,4s
pełne wyposażenie elektryczne oprócz grzanych foteli,
klimatronic
4x elektryczne szyby
elektrycznie regulowane lusterka z podgrzewaniem
Elektrycznie otwierany szyberdach
ABS
tempomat
elektrycznie otwierany bagażnik z pilota
antena do radia w tylnej szybie lub pod tapicerką w półce tylnej (sam nie wiem do konca gdzie dokładnie)
światła odprowadzajace (jeżeli najpierw zgasimy silnik a potem światła, to jeszcze będą się świecić przez 30sekund)
alufelgi 15stki
regulacja wysokości kolumny kierowniczej
wspomaganie układu kierowniczego typu Servotronic
halogeny przód i tył
elektrycznie regulowane oba fotele z pamięcią dla dwóch kierowców (pamięć fotela i lusterek)
alarm, centralny zamek z pilotem
1x airbag
skórzana tapicerka (kremowa)
domykanie szyb i szyberdachu z pilota i z kluczyka
brak
2700ccm Honda. 170KM, skrzynia automat 4b. Największa zaleta tego pojazdu
Komfortowe jak na auto tej klasy przystało.
Oryginał z Hondy Legend.
Oryginalne radio Rover + 6 głośników (2x20cm, 2x13cm i 2 piszczałki), pełen oryginał
CB-Radio President Tommy + dopał Zetagi 60W, do tego antena Lemm Turbo 2001
brak
Zamiana na 827 coupe, oczywiście tez automat
+dobrze pracujacy automat
+dośc mocny silnik
+komfortowe wnętrze
+wyposażenie
-Problem z zakupem niektórych części eksploatacyjnych
-problemy z parkowaniem (strasznie długi)
brak
Aucie z kierowcą