Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Nowy Sącz
1600 cm3
121 KM
178 Nm
0.00 s
Seryjny silnik, po wymianie pierścieni i panewek. Obrobiona głowica, spasowane kolektory: ssący i wydechowy. Wspomagany układem dolotowym oraz wydechowym od Pana Lecha Węglarskiego.
Kolektor 4-2-1, katalizator 100cpsi.
Zmiana koloru tapicerki drzwi, słupków oraz podsufitki i kilka przydatnych dodatków, podłokietnik, podgrzewane lusterka, oświetlany schowek, lifty maski,
Sprężyny Eibach Pro Kit (-30mm)
Amortyzatory KYB Ultra-SR
Rozpórki przód i tył Jacky
W sezonie letnim Lanos turla sie na felgach Postert 17\\\" 7,5\\\" szerokości z oponami BFGoodrich G-Force Profiler w rozmiarze 205/40
w zimie białe stalówki i Dębica Frigo 2
Hamulce bazują na podzespołach BOSCH, dodatkowo zmienione przewody hamulcowe firmy OMP
Z tyłu została założona belka od Astry GSI z tarczami
Z przodu zmienione zostały zaciski z calibry (system ATE)
Jednostka sterująca to Alpine CDA-9884R, głośniki przednie to zestaw JBL GTO-6507c wspomagane wzmacniaczm JBL GTO-752
okablowanie to zestaw Audison FSK-300
Subwoofer to JBL GTO 1214 pracujący w zamkniętej skrzyni, napędza go wzmacniacz JBL GTO 7001 wspomagany przez kondensator Dietz Chrome, zasilanie to kable Audison FPK-600
Wytłumienie obejmuje drzwi, dach oraz bagażnik, maty to APP miękkie oraz Dynamat Extreme
Niżej, szerzej, twardziej, głośniej i może jakieś neony :D
3 miejsce na najgłośniejszy wydech podczas Tuning Car Picnic w Nowym Sączu w 2007r