Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
chrzanów / płaza
1900 cm3
101 KM
8.00 s
Witam
Chciałbym wam przedstawić moje cudo: Jest to Golf IV generacji z końca produkcji czyli z 2003r. Jest to jedna z najbogatszych wersji wyposażenia.Posiada limitowany i niezwykły kolor nadwozia. Pod maską znajduje sie jeden z najpopularniejszych silników swiata czyli 1.9tdi o mocy 101KM, ktory współpracuje z manualną, pięciobiegową skrzynią biegów. Co do osiągów to spokojnie wystarcza te 101KM. Auto dnia zakupu( 1.02.2008) miało przejechane 100tys km. Obecie ma 150tys km. Jest to przebieg autentyczny z ksiązką servisową. Auto jest absolutnie bezwypadkowe, a co ciekawe ma nawet oramówki na rejestracje orginalne, takie z jakimi wyszedł z fabryki VW. Auto jest według mnnie bardzo już zadkim egzemplarzem, bo albo są w tragicznym stanie po 300tys km albo całe malowane z cofanym licznikiem...
Masz jakies pytanko? Pisz napewno odpowiem.
Mechaniczny nie, Opytczny lotka z tyłu od R32.
silnik 1,9tdi 101KM. ma przejechane 150tys km. udokumentowany przebieg.
orginalne nic nie zmienaim.
Orginalne.
Chodz chce sie wstadzic gwinta na 18" felgach z naciąganą oponą
duzo ich było....i kazda pamietna
Lotka tył ala R32 : Zrobione
Czerwona Biza:
Moze kiedys dokładki 25th
Zachowanie w takim stanie w jakim jest czyli jak z fabryki.
+marka
+niezawodnośc
+spalanie
+moc
+przyspieszenie
+wygoda jazdy
+niskie spalanie
+nawet tani w utrzymaniu
bardzo dobre jak na golfa z silniekim diesla
ok.200km/h oczywiscie na autostradzie w Niemczech
Tylko raz go przy żyłowałem i nigdy wiecej, takto to normalny rodzinny samochód, gdzie biegi zmienia sie przy 2tys obrotów ;DD
hmmmmm
golf VI w wersji R
mercedes ,,s"
bmw 7
vw phaeton
Ale obecnie to napewno o dobrych drogach i tanim paliwie...