Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Warszawa
1800 cm3
126 KM
0.00 s
Elo. Oto jest Volvo S40 1.8. Dzieło Szwedzkiej inżynierii, czyli płyta podłogowa Mitsubishi Carismy i silnik Renault. I produkowany w Anglii. Czy jakoś tak. Nie mam zamiaru tego badać.
Moc 126 koni. Moment przeze mnie nieznany, tak jak reszta parametrów, tego jakże cudownie wspaniałego auta. Samochód to rocznik 2001, albo 2000, nie pamiętam, serio. Ślady korozji, które widać z przodu na masce, to wynik dzwonka. Tak samo brak napinaczy pirotechnicznych i poduszek z przodu. Zostały jeszcze tylne, boczne kierowcy i pasażera, oraz 4 kurtyny, więc spoko, w miarę bezpieczne wozio mimo wszystko.
Tuning hmm..w tym wypadku dość szumne słowo, ale jak szaleć to na maksa
Samochód po poprzednim właścicielu odziedziczył wtrysk podtlenku LPG. Nie widać kurka? Ano, bo jest koło wlewu pod klapką. Pełna sekwencja. Problem w tym, że i tak jeżdżony jest na benzynie, więc jest kompletnie niepotrzebna. Te silniki bardzo źle znoszą gaz w każdej postaci z tego co wiem, więc może to i lepiej. A benzyny wg. ostatnich przeliczeń w trasie, przy wcale nie lekkiej nodze potrafi spalić 7, 7-5 litra. Ładnie. To jeden z nielicznych plusów.Drugi, zaraz obok niezłego przyspieszenia.
"elegancko" zgrzane miejsce po poduszce pasażera, plus strasznie zużyta kierownica.
standardowe. A tak w ogóle - ludzie! Wiecie ile kosztuje wymiana łożysk? W tylnych kołach trzeba wymieniać z całą piastą, koszt to lekką rączką 600 blaszek od sztuki (sic!)
"Jednostka sterująca" "systemem audio(standardowe 6 głośników)" wymieniona z orygnalnej na Alpine'a CDE-9848RB.
hmmm...Dzwon ?
Zmiana samochodu. Najlepiej na SUVa żebym mógł rozładować frustracje jeżdżąc po samochodach tych baranów z Warszawy co wymuszają na skrzyżowaniach na trasie do Ostrołęki przez Legionowo.
opisane wyżej. Może do plusów dodajmy naprawdę wydajną klime i system "defrost".
VW Touareg V10TDI