Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Lubliniec
1398 cm3
103 KM
127 Nm
0.00 s
praktycznie tylko fabryczny tuning
seryjna igiełka z małym przebiegiem nigdy nie założę do niego LPG
IG Standard el. szyby i lusterka Kiera RAID I z eksportu Skajowe boczki i chromowane klamki
seryjne nie wybite nic nie stuka i nie puka
PIONEER
- pierwsza (12.09.2008)
kiedy od zastania ściągało mnie na prawo a układ kierowniczy jak w ursusie ale po paru kilometrach wszystko wróciło do normy ;) i jest świetnie
- druga (13.09.2008)
kiedy to powracałem już nim do domu jako nowy właściciel (najszczęśliwszy dzień od dłuższego czasu i wcale nie pechowy mimo ze 13ty)
A tak poza tym każda w której właściciele zachodnich aut próbują mnie wyprzedzić bądź dogonić
pewnie gdzieś kończy swój żywot ;(
brak minusów same plusy
ze mam minusa w takim stanie i w dodatku wszystko fabryczne
...hmmm co tu jeszcze można mieć??
już wiem teraz szukam
FSO POLONEZ 1.5 X Coupe
FSO WARSZAWA M 20
jako
OBRSO - FSO reconstruction car
&
FIAT 125p z 68-73