Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Warszawa
1679 cm3
125 KM
157 Nm
9.20 s
Pumę miałam 5 lat, nigdy mnie nie zawiodła.
Stożek K&N
Spoiler na klapie
Skóry Porsche Boxster RECARO
Felgi 16" firmy KM - Kormetal
Felgi 17" firmy DBV
Środkowy przelot SUPERSPRINT
Dedykowany Ulter Sport
Tarcze ATE PowerDisc
Klocki EBC GreenStuff
Xenony 4300K
Diodki 5 mm w przednich lampach
Białe kierunkowskazy boczne
Aluminiowe nakładki na progi z logo PUMA
Progi z laminatu
Przyciemnione szyby
i wiele innych drobiazgów ;)
1.7 Zetec 16V 125 KM
Skóry RECARO od Porsche :)
1. Sprężyny obniżające -30 mm Eibach Federn
2. Zawieszenie gwintowane firmy KONI z regulacją twardości przednich amortyzatorów.
Pioneer DEH-5000UB
Seryjne 4 głośniki
Za każdym razem, gdy wsiadam do pumki, cieszę się jak dziecko i jest to dla mnie coś fantastycznego :)
+ świetnie trzyma się drogi w zakrętach
+ ze świateł jest (prawie) niedościgniona ;)
+ fantastycznie wygląda (jak to puma)
Jak dla mnie puma nie ma minusów.
Miny kierowców, którzy chcieli się ścigać, a zostali z tyłu ;)
hmmmm.... :)
Marzenie się spełniło, po pięciu latach przesiadłam się w Tiburonka 2.7 V6 :)
Szczegóły w mojej galerii.