Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Rydułtowy
1596 cm3
202 KM
180 Nm
5.90 s
JHM to pierwsze numery nadwozia.
202km i 225Nm
http://www.youtube.com/watch?v=SPuWmSGdetk
dźwięk kompresora
http://www.youtube.com/watch?v=vAKbPtjU9j0
0-100km/h
http://www.youtube.com/watch?v=dOQEpIyVSmE
JDM lights.
D16z6 po kapitalnym remoncie
UKLAD DOLOTOWY: z nierdzewki
-wtryskiwacze z Subaru WRX 440CC
-blow off greddy rs style
-kompresor Eaton M62 ładujący ok 0,6 bara + IC
(od 4k ładuje juz pełne 0,6b, przy 4,8k załącza sie vtec i ładowanie spada do 0,56b, po przekroczeniu 7k znowu wzrasta do 0,6b)
zakończone wszystko filtrem stożkowym simota
UKLAD WYDECHOWY: przelotowy
-kolektor ebay 4-2-1 owiniety termo taśmą
-decat
-wydech 2,25 na środkowym RM motors na zamowienie o dł. 50cm
-końcowy replika Spoon N1 + sillencer
ELEKTRONIKA:
-komputer P28 z nowymi mapami paliwa, wystrojony pod kompresor
-shiftlight przy 7k
-odcinka przy 7,5k
- AFR w całym zakresie obrotów w przedziale 12-12.5:1
-wskaznik doładowania autogauge peak + warning
+ el, szyby, el. i ogrzewane lusterka, wspomaganie, z przodu żarówki Philips Extreme power, z tyłu lampy świecą jak w JDM + foglight
UKLAD NAPĘDOWY:
-skrzynia biegów seria z D14
-lekkie koło zamachowe 4,2 kg
-sprzeglo spiekowe 6 łopatkowe XTD stage 3 nowo okute.
ŚRODEK:
-czarne alcantarowe fotele recaro obszyte czerwona nicia prosto z ITR DC2 + ITR DC2 kanapa
-podłokietnik OEM EK4 i boczki obszyte pod kolor foteli
-JDM SiR cupholder
-EK4 tweetery
-ori gałka spoon
-lusterko wsteczne ala brodway
-podswietlenie schowka
nadwozia.
+(el szyby i lustra, kiedys byl abs i klima)
ZAWIESZENIE:
-gwintowane Ta-technix
-przednia gorna rozporka wiechers
-X bar + C pillar + tylnia rozporka
-tylni stabilizator z EK4 15mm
-przedni stabilizator ori 22mm
UKLAD HAMULCOWY
-przod tarcze brembo max 262mm
-tył 239mm z EG5
-klocki TRW
-korektor sily hamowania z EG5
-ABS usunięty.
KOŁA:
-Toyo R1R 195/50 felgi: Desmond Regamaster EVO 6,5/15 ET35 (4,1kg)
AUDIO: radio pionner DEH-2000MP podswietlone na pomarancz + 4 glosniki ori + 2 tweetery EK4
Pierwsza jazda z kompresorem
JDM
Licznik z EK4 01
Tylnia lotka carbonowa Spoon lub Bomex
jak dlamnie ta marka zakrywa jakiekolwiek minusy.. choc pewnie nie jedna osoba coś znajdzie =D Napewno minus to korozja przednich i tylnich błotników =S
swap silnika + kompresor
fotele recaro z integry DC2 + kanapa
wymarzone lekkie felgi regamaster
bajery JDM
dobrze hamuje, przyspiesza i zachowuje sie na zakretach
SPRZEDANA
zrobieniu Hondy rodem z Best Motoring..
HONDA Civic 3gen Si.
Toyota Trueno AE86
Clio Williams
EVO IV
Porsche 550 Spyder
Lancia Stratos
przejazdzce na torze nurburing..