Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
1998 cm3
171 Nm
0.00 s
Nie chce zepsuć samochodu więc nie będzie żadnego drastycznego agro tuningu.
-Alufelgi Ford RS 15, na zimę RS 14;
-Mgłowe dysze spryskiwaczy
-Lżejszy zamach
-swap silnika z n9C na n9a
-kierownica ATS
DOHC EFI 8v; N9A; LPG + BLOS. 125KM
Ogólne wyposażenie
Wnętrze:
-Podłokietniki przód i tył;
-Zagłówki tył;
-Dzielona kanapa;
-Fotele od scorpio-kierowcy elektrycznie regulowany, oba grzane i pompowane
-El. regulacja reflektorów;
-regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach;
-el. szyby przód;
-el. szyberdach;
-ori halogeny;
-podświetlanie "skarpet" :)
-Wspomaganie kierownicy
-Reflektory H4+h3(dalekosiężne)
Standard; W planach -40
Pioneer DEH-4000ub
Rainbow CSX265 165mm z przodu (mid nie wstawione bo muszę zrobić panele)
Skrzynia z Pioneer'em TS-W254C
oraz Wzmak HiFonics Falcon
Kable sygnałowe i zasilające Dietz
Cb Alan48+ Multi oraz antena Sirio ML-145
Było parę tych przyjemnych i mniej przyjemnych
Edit: ostatecznie sierra zakończyła żywot na VW Transporterze który zajechał mi drogę
zmiana przedniego ukł. hamulcowego z seryjnych 240mm na 260 a kiedyś może na 278mm;
Potencjometr przerwy wycieraczek (leży i czeka na montaż);
alternator 120A Omega MV6;
Obniżenie -40;
Przyciemnienie szybek;
myslę nad lampami morette
+ Bardzo wygodny
+ Mocy pod dostatkiem
+ Naturalnie RWD
-blacha nie jest mocna stroną starszych fordów
195 na starym silniku km/h po swapie nie sprawdzany
Ford Sierra Cosworth MKII 4x4 i wielu wielu innych