Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Bolesławiec
1998 cm3
136 KM
185 Nm
11.00 s
moje 1,5 tony kochanego żelastwa =)
Przede wszystkim jak tuning to ze smakiem, a najlepiej oryginalnego tunera danej marki...
- Feluneg 17" z Omy B fl MV6
naciągnięte oponki Continental 235/45/17 przód
Michelin 245/45/17 tył
(no trzyma się asfaltu :twisted:)
- tylna klapa bagażnika ze spoilerem Irmscher wraz z 3 światłem STOP'u
- przednie reflektory Hella soczewka + xenon HiD 6000K
- wzbogacanie wersji wyposażeniowej o uzupełnienie elektrycznie sterowanych szyb tylnych
- Lusterko wewnętrzne Fotochromatyczne
może jakiś SWAP ?? odczuwam niedobór koników i momentu...
Wygodne nawet bardzo w głębokim welurze i do tego oryginalne seryjne RECARO....podgrzewane i elektrycznie reg. wysokość...mi nic więcej nie potrzeba
-JC. - Pionnier DEH-5900MP,
-Głośniki - na razie seria (mile zaskoczony jakością) wspomagane basem wytwarzanym przez Sub Alpine SBE-1243BR (skrzynia szczelinowa) zasilony harman kardon'em CA280
-Okablowanie - Phonocar, przygotowane już do mocniejszego zestawu
-Z czasem pełna instalacja marki Lanzar z jednostką sterującą Pionnier\'a......będzie słyszalny ;)
zawias - 35mm
planuję dorzucić el. roletę tylnej szyby i nawiew na tylne drzwi
+ Duża wygoda podróżowania, silniczek sprawuje się dobrze a w połączeniu z automatem daje duży komfort =) wyprzedza dość sprawnie, wiadomo nie jest to auto sportowe lecz limuzyna=)
- ...........nie widzę =)
210 km/h z 4 osobami na pokładzie (a w danych tech. napisali, że z automatem wyciśnie góra 195 =))
teraz sam już nie wiem....