Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
1896 cm3
141 KM
440 Nm
0.00 s
4xPP
4xEl.szyby
Elektryczne + poodgrzewane lusterka
Klimatyzacja
ABS
ESP
Wspomaganie
Elektryczny szyberdach
Podłokietnik (oryginał)
Komputer (połowa FIS-u)
Navi MFD (wersja E)
Zmieniarka na 8 płyt
Oryginalne xenony BOSCH z żarówkami PHILIPS 5800K +spryskiwacze
Tylne lampy LED
Oryginalne felgi 15\' VW z oponami Michelin Energy Saver (205/55/15)
Domykanie szyb+szyberdachu z pilota
Audio JBL (6 głośników z serii GT)
Folie antywłamaniowe na całym aucie
Zmiana pompowtrysków na 130 km+zmiana turbiny na 130 km + zmiana softu u Witka Vel Rogalotti.
Aktualnie 165 KM i 350NM.
Skrzypiące plastiki , super solidne i wygodne fotele , bardzo ładny welur (odporny na ścieranie), szybko brudząca się podsufitka (jasna),składana tylna kanapa, brak systemu \"ISOFIX\" (na szczęście nie mam dzieci).
Każdy Golf IV ma bardzo niskie zawieszenie , i przy \"Warszawskich\" drogach już 2 razy zmieniałem osłony od silnika (dolne)...
Warszawa-Gdańsk w maju tego roku w troszkę ponad 3 godzinki.
Zmiana FMIC na większy , zmiana wydechu.
Minusy:
-bardzo niskie zawieszenie
-skrzypiące plastiki
-głośne otwieranie drzwi w czasie upałów
-bardzo duże zainteresowanie złodzieji
-dość drogie części zamienne (bazuje tylko na oryginałach)
Plusy:
-bardzo oszczędny silnik a przy tym (dzięki turbince), żwawy
-znakomita baza tuningowa (te silniki uwielbiają \"virusy\" )
-bardzo łatwa dostępność części
-niska awaryjność
-znakomite zawieszenie
Kamerce cofania pod MFD oraz drugiej turbince Garreta.