Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Dynów
1598 cm3
75 KM
125 Nm
11.45 s
W 1995 sprowadzony z niemiec, nabyty w 2000 roku, kolor granatowy
Koła 15' 195mm
ECU z mapkami od kadetta 1,3i
C16NZ - monowtrysk Delco-Remy Multec, zapłon typu EZF
Silnik o zapłonie iskrowym czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą z wałkiem rozrządu umieszczonym w głowicy. Umieszczony poprzecznie z przodu napędzający koła przednie.
Jest niezniszczalny :) Przebieg 300 000km i jedyne co było przy nim robione to wymiana płynów i uszczelki pod kolektorem ssącym.
Szara tapicerka, Wygodne fotele, szyberdach, obrotomierz.
Miękkie, pływa jak łódź :D tłumi wszystkie drgania, jednocześnie na zakrętach spisuje się dobrze.
Oryginalne głośniki Blaupunkta + radio Kenwood z 96 roku.
Każda taką jest :)
Utrzymywac w dobrym stanie blacharke i na bierzaco wszystko naprawiać (na szczęście jest bardzo mało awaryjny, a części tanie). Może też wałek rozrządu od 13S i kolektor wydechowy 4-2-1 :) Komputer od 1,3i już jest :)
+Niezniszczany silnik o dobrych osiągach jak na swoja pojemnosc i niskim spalaniem.
+Bardzo dobrze zestopniowana skrzynka przekładniowa pozwala zamknąć licznik jednocześnie dobrze się zbiera do 120km/h.
+Dobry układ kierowniczy ze wspomaganiem firmy ZF
+Wygodne w prowadzeniu
+Dużo miejsca z tyłu
Jak na swój wiek i przebieg to nie można mówić o minusach w końcu jest już pełnoletni :D
jechała 210 km/h :) i to na LPG :)
...Oplu Monzie GSE :) lub Mancie GT/E