Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Dublin/Bydgoszcz
2500 cm3
170 KM
245 Nm
8.00 s
BMW E36 323i, moje drugie BMW, pierwsze to było również 323, ale w budzie E30, od pierwszej jazdy BMW, już nie chcę zmieniać marki, obecną E36 mam już dwa lata i mam zamiar jeszcze nią pojeździć, miałem z nią wzloty i upadki, ale głównie jestem z niej zadowolony. Staram się dbać o każdy jej element, jak coś się zapsuje odrazu to naprawiam.
Sportowy dolot, sportowe kolektory wydechowe, szpera, modyfikacja replektorów - xenon + ringi CCFL
M52B25 6 cylindrów w rzędzie, benzynka, pojemność 2493 cm
Czarna tapicerka skórzana, wersja dla niepalących (bez popielniczki), czarna podsufitka, kierownica sportowa z poduszką firmy Raid, chromowane elementy
Amortyzatory BILSTEIN, sprężyny Eibach
Radio odtwaracz firmy Pioneer, wzmacniacz Magnat 650W, Subwoofer Magnat 350W, Głośniki Magnat ze zwrotnicami.
Wyprawa do Warszawy na lotnisko - podróż poślubna do Tunezji
Najpierw złapaliśmy kapcia w połowie drogi z Bydgoszczy, a przed samą Warszwą zatrzymaliśmy się przy wulkanizacji, która była zamknięta i auto nie odpaliło.
Nie dało się nic zrobić nawet na pycha, po kilkunastu telefonach udało nam się znaleźć daleką rodzinę w Warszawie, ściągneli nas na parking strzeżony i 5 min przed zamknięciem bramek byliśmy na odprawie... wracaliśmy do Bydgoszczy lawetą, następnego dnia nasz mechanik wykrył problem, o którym również myślałem, ale nie było tego widać - przepalony bezpiecznik sterowania zapłonem - tak się przepalił, że nie było widać w którym miejscu.
Planuję zmienić felgi na jakieś ładne 18", wstawić zawieszenie obniżające, zmienić silniczek na troszkę większy z mniejszym przebiegiem i jak się uda to w późniejszym czasie wstwaić jakieś TURBO, zamierzam zostawic sobie to autko jak długo się da i między czasie kupić jakieś M3 najlepiej E46.
+ szpera, tylni napęd,
- za mały silnik,
Raczej nie konkuruję z innymi.
M3 E46, M5 E39, M5 E60, M3 E92