Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Radom/Zgierz
1400 cm3
70 KM
15.50 s
pełna seria, przyciągnięty z Reichu jakoś 4 lata temu... miało nie być lpg... miało miało ale się zesrało...
a po co? jaki jest sens tuningować 1.4? przecież to i tak szybsze nie będzie, poza tym jesteśmy w polsce tu nie ma autostrad więc nie ma się gdzie rozpędzić... a 140km/h poleci i więcej nie trzeba :)
1.4i.e.(wtrysk jednopunktowy) seryjny ;)
zadbane, takie jak wyjechało z fabryki, razem z nadwoziem... czyste
seryjne, troche już wyjebane, alu 15" Intra Original 7J15, opony to jakieś gówno ale sie toczą ;)
jvc kd-g333 i 2 X-plody po 40 Watt
wiele
jeździć, bo się nie psuje...
a jak sie popsuje to naprawić i jeździć dalej ;)
w chwili obecnej jest zima i autko jest ciut zaniedbane... ale niech się tylko ociepli ;)))))
+cichy
+przestronny
+wygodny
+nie ma porównania z LaMuchem (poprzednim autem)
+ BEZAWARYJNOŚĆ (teraz mogę to powiedzieć że auto jest bezawaryjne, aż dziw bierze bo to fiat, ale po 22000 km wymieniłem tylko wydech za 150 PLN no i eksploatacyjne części (świece kable olej i filtry))
-sporo pali jak na 1.4i
-tylko 8v... straszny muł...
90km/h na 2 biegu do odcinki
160km/h na PB i jeszcze gaz pod butem
...tym żeby ludzie zrozumieli że AUTO TO NIE PRZEDłUŻENIE KUTASA !!
włoski boxer albo coś co ma pirdolnięcie potężne... czyli z sympatii 2.0 16v 147KM :)) o wdzięcznej nazwie "SEDICIVALVOLE"