Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Warszawa/Łomża
1598 cm3
8.65 s
Lanos jak Lanos, poza "psychicznie chorym" (ROTFL) kierowcą niczym szczególnym się nie wyróżnia ;)
Nie lubię tego słowa, bo kojarzy mi się od razu z "wiejskim tuningiem"...
A16DMS
-zmienna geometria dolotu
-redline: 6400 RPM
Poniżej 3000 obr. muł...
Powyżej 3500 obr. naprawdę daje radę...
Adnotacja:
Przyspieszenie 8.65s zostało zmierzone od 0 do 60 mph (96 km/h)...
zhamowane 116,1 KM i 152 Nm
-kolektor 4-2-1 czeka na założenie
-welurowa tapicerka
-konsola w kolorze "aluminium"
-własna zabudowa radia 1,5 DIN
-nakładki na pedały
-amortyzatory gazowe Bilstein B4
-przednie sprężyny Astra GSI
-tylne sprężyny Vectra 2000
-odseparowany system Powerbass S6C z przodu
-jakieś Pioneery z tyłu (nie polecam głośników z serii niskich i średnich tej firmy - grają tragicznie)
-jakiś hamerykański radioodtwarzacz 1,5 DIN z DVD/TV
I tak nikt nie uwierzy, więc nie będę się wysilał na opisywanie ;)
-przedni stabilizator przechyłu z GSI (21 mm) lub Eibach (23 mm) zamiast fabrycznego (17 mm)
-tylny stabilizator przechyłu z GSI/Vectry A
-zmiana tarcz z 256mm na 288mm 4bolt
-w późniejszej przyszłości zmiana na Bilstein B6, gdyż B4 są za miękkie
-tuleje Powerflex w niektórych miejscach
-niższy profil opony i jej większa szerokość
Plusy:
-niezłe osiągi jak na masę 1150 kg
-przez 9 lat wymieniane jedynie części eksploatacyjne
-podchodzi większość części z Vectry/Astry/Kadetta, w tym z modeli GSI...
Minusy:
-seryjne zawieszenie było bardzo miękkie
-niski prestiż marki
-plastiki
ET 16.22
nie marzę, jestem realistą...