Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Kłodzko
1100 cm3
54 KM
0.00 s
Fiat Seicento Sporting Abarth
Co wyniósł z salonu:
2 poduchy;
Skóra;
Klima;
Wspomaganie;
Elektryczne szyby;
Immobilizer;
Centralny + alarm z domykaniem szyb;
Zrobiona lekka gleba, usunięte znaczki i napisy i fajne audio :)
Filtr stożkowy PROTON a wszystko zakończone tłumikiem dedykowanym ULTER Ø80 - reszta to seria, bez modyfikacji .
Jest w tak dobrym stanie i ładnie - jak dla mnie ;) - wygląda, że nic nie przerabiane.
Amortyzatory gazowe, utwardzone o skróconym skoku firmy GT CUPLINE;
Sprężyny WEITEC progresywne - obniżenie 60mm przód, 40mm tył;
Felgi ATS + gumy NANKANG 165/55R13;
Tarcze hamulcowe BREMBO MAXX i klocki FERODO;
Radio: JVC EXAD KD-LHX551;
Przód: głośniki INFINITY REFERENCE (basy wmontowane w przerobione, obite skórą boczki, średniotonowe w standardowych miejscach na głośniki, a tweeter'y wmontowane w słupki przednie też oczywiście przerobione i obite skórą);
Tył: bas CLARION + wzmacniacz MAC AUDIO PULSAR 4XL (wszystko wmontowane w boki bagażnika, a cały bagażnik i sprzęt obity skórą).
Fajne prowadzenie - super trzyma się drogi :) a do tego miło mruczy - tak do 4,5 tyś obrotów :P potem jest dość głośno. Do tego całkiem przyjemnie gra :)
Jedna wada - przycieram o progi zwalniające jak za szybko na nie wjadę :/