Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Wrocław\Ostrzeszów
1834 cm3
125 KM
174 Nm
10.00 s
Na początku lat dziewięćdziesiątych Mitsubishi zdecydowało się wprowadzić na rynek europejski nowy model, który miał konkurować w segmencie rodzinnych limuzyn. Japończycy razem z Volvo wybudowali nową fabrykę, by w roku 1995 rozpocząć produkcję modelu Mitsubishi Carisma. To było to co podbiło Europe w tamtym czasie
W tym aucie tylko i wyłącznie oryginał.
Czterocylindrowy 1,8 GDI (Gasoline Direct Injection) szczycił się mocą 125 KM. Silnik z wysokim stopniem sprężania (12,5:1)
Wnętrze Carismy jest od samego początku jej produkcji cięte eleganckimi liniami, które korespondują z wymogami europejskiej klienteli.
Cudne, naprawdę bardzo wytrzymałe, aczkolwiek jak trzeba wymienić to boli;) (szczególnie w portfelu)
Standard 2 głośniki "podkolonawe" z przodu oraz 2 na półce z tyłu.
Za dużo ich aby wymienić :)
Kupno następnej Carismy ;)
Plusy:
+ dynamiczny silnik
+ wygodne fotele
+ przestronne wnętrze
+ nic mi nie rdzewiała pomimo zupełnego braku dbałości o te sprawy
+ dosyc ciekaw stylistyka nadwozia
+ dobrze rozmieszczone przyciski i pokretla na konsoli sierodkowej
+ przejzyste zegary
Na minus
- tył lubi poskrzypywać - przy danej pogodzie , bo nie zawsze
- regulatory hydrauliczne
- skrzynia biegow
- już wyszła z produkcji
- słaba widoczność styłu