Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
1100 cm3
65 KM
0.00 s
Uniak od 2000 roku w rodzinie.Od wrzesnia 2007 w moim osobistym posiadaniu.Uniak zwiedził cała Polskę we wszystkich kierunkach Wersja 60S
Przez wakacje 2008 przeszedl generalny remont
remont wykonalem sam z tatą:) jestesmy dumni
Tuning w przyslosci.
Basowy tłumik
Aluski na wiosne i nowe oponki
Moze ciemniejsze szyby i swiatla xenonowe.
Pomalowanie zderzaków pod kolor:)
Wymieniony licznik z wersji SX
205 tys z haczykiem i dalej śmiga. W 2006 roku wymienione zostały pierscienie i uszczelnik w całym silniku.A tak w miedzyczasie pasek napinacz rozrusznik pompa wody
W sierpniu 2008
-splanowana glowice
-swiece NGK
-nowy rozrząd
-uszczelki wszelki
Wszystki filtry nowe i wszystkie gumowe węże od gazu wymieione.
Osłona nagrzewnicy z nowszego modelu
jazde umila radio CB Uniden 510XL i antenka PRESIDENT Alaska
Co roku nowe:)
Jednostka sterujaca PIONEER DEH-P7100R
Tuba wzmacniacz do tego 4syki 2 jajka 15/23 CLARION Wszytsko ładnie gra mi wystarczy
Było ich bardzo wiele
Jazda Kraków Sopot w 5 osób
Przywiozlem uniakiem dwie moje eMZetki
Ostatnio wyjazd do Zakopanego 6godzin w korkach:)
Zeby smigał
+teraz sie wyróznia
+własny
+el.szyby
+ekonomiczny 55zł i 330km
+tanie czesci
+dostep czesci
+wszytsko sam sobie zrobie
+zwinny wszedzie sie wcisnie
-troszku slaby
-nie ma klimy
Udał sie remont silnik jest duzo bardziej dynamiczny i dalej oszczedny
W koncu mam licznik s SX-ksa
Najwazniejsze sie spełniło uniak przeszedł remont
Tańszym paliwie i zeby uniak został w rodzinie:)
Długo by pisac:)