Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Warszawa
1747 cm3
115 KM
155 Nm
9.50 s
FIAT Bravo GT 1.8 16V
Wyposażenie:
• klimatyzacja
• wspomaganie układu kierowniczego
• elektryczne przednie szyby
• elektryczne lusterka
• centralny zamek
• 1x Air Bag
• regulacja ustawienia przednich reflektorów
• regulacja wysokości fotela
• regulacja ustawienia kierownicy w pionie
• regulacja jasność podświetlania zegarów
• halogeny
• alufelgi 15 cali/opony 185/55 R15
• obrotomierz
• dzielona tylna kanapa
• podświetlany i zamykany na klucz schowek
• podświetlanie bagażnika
• immobilizer FIAT CODE
Zmiany:
• ciemne kierunki
• usunięte emblematy
• wolny układ wydechowy
• czerwone zaciski i bębny
• wydech końcowy REMUS
• żarówki Philips Vision Plus
• polerowana pokrywa silnika
• felgi aluminiowe AZEV C 16x7,5
• sportowy stożkowy filtr powietrza + dolot
FIAT 182 A2.000
• Pojemność: 1747
• Liczba cylindrów: R4
• Moc: 83kW/5800rpm
• Moment: 154Nm/4400rpm
• Kompresja: 10,3:1
• Średnica Tłoka: 82mm
• Skok Tłoka: 82,7mm
• Układ rozrządu: DOHC
• Liczba zaworów na cylinder: 4
• Rodzaj zasilania: MPI
• Świece zapłonowe: NGK BRKC6
Stosuje olej silnikowy Castrol Magnatec 10w40
Dosyć komfortowe choć jest trochę twardo ale ogólnie przyjemne, sporo miejsca wewnątrz, dobrze rozplanowane, ergonomia bez zarzutu, bez większych zmian wnętrze pozostało seryjne...
W pełni niezależne, przód na kolumnach McPerson z wahaczami poprzecznymi, z tyłu wahacze wleczone pracujące na łożyskach, nie ma żadnej belki skrętnej co jest krokiem na przód w stosunku do konkurencji z tamtego okresu :)
Tuning:
• z przodu twardsze sprężyny o żółtym oznaczeniu
• amortyzatory przednie BILSTEIN B4
• z tyłu twarde sprężyny o czerwonym oznaczeniu
• amortyzatory tylne gazowe BOGE
• w planie obniżenie -35mm
Audio bez fajerwerków, ale słychać że coś gra...
• radioodtwarzacz cd/mp3 Pioneer DEH-P7500MP
• przód fabryczne głośniki NOKIA
(2x woofer i 2x tweeter)
• tył zestaw MAGNAT DARK POWER 213
(2x woofer i 2x tweeter)
Opole Lub. > Łeba > Opole Lub.
(ok.1340km), średnie spalanie 6,9l/100km
II OGÓLNOPOLSKI ZLOT BBTP
GDYNIA-ŁEBA
Samochód sprzedany już jakiś czas temu...
+ włoskie auto
+ zwrotność i poręczność
+ dynamika
+ komfort
+ prowadzenie
+ atrakcyjny wygląd
+ praktyczność
+ dostępność i cena części zamiennych
+ niepowtarzalny design
+ silnik (dynamiczny, elastyczny, oszczędny)
+ klimatyzacja
+ przyzwoite średnie spalanie E95 ok. 7,5-8l/100km
- jakość niektórych materiałów wewnątrz
- mały bagażnik ok. 280l
- drobne niedociągnięcia w wykończeniu
- niektóre części tylko w ASO
- trzeszczące plastyki wewnątrz na nierównościach
- duże spalanie w mieście minimum 9,5l
• prędkość 210km/h :D
• spalanie średnie 7l benzyny na 100km, przy płynnej i spokojnej jeździe :)
• w trasie przy prędkości średniej 100-110km/h pali ok. 6,5l/100km