Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
warszawa
2000 cm3
150 KM
0.00 s
Prawie seryjny.
przeszedl lifting odmladzajacy (nie tjuning)
nie ma, nie bedzie, precz z wiejskim tuningiem
seryjna jednostka 2.0 16v zostala zarznieta przez poprzednikow, przekrecila sie panewka i wsadzilismy 2.0 8v turbo 150 koni z bodaj 406. czyli tyle co w Mi, ale z wiadrem momentu :) i cieszej jest w trasie :P
dodane ramki na zegary co by troche odświeżyć.
drazek biegow skrocony.
boczki w krate pomalowane na czarno, szukam sposoby na krate na fotelach.
szare plastiki pomalowane na czarno.
podswietlenie wnetrza czysta biel, dobrze pasujaca do radia.
kieronica alvis o wzorze klasycznego momo z t16 coupe.
seryjne.
sportowe auto, wiec ma wsadzone co trzeba.
i tak jest niskie i zdarza sie przytrzec zjezdzajac do garazu.
radio JVC KDG 612
przednie drzwi JBL GTO nie pamietam jakie, wysokie oczywiscie pod szyba, nic nie widac.
z tylu w drzwiach HERTZe DSK 165, gwizdki od nich w dole drzwi tam gdzie seryjnie sa 160, a niskie w polce.
zadnych elips i subwooferow :P
po zakupowa oczywiscie, turek > ciechanow.
nie zapomne postoju na obiad, miejsca przy oknie i ciaglego zerkania :)
marzenie sie ziscilo. niestety kosztowne marzenie jak sie okazalo.
zrobic cos z tapicerka bo ta krata mnie boli.
podkleic podsufitke bo zaczyna wisiec.
mocny, szybki i ladny.
stylistyka wnetrza nie sugeruje roku 1993.
osiagniecia to mialem 1.4 jak sie pasazer zapytal czy mam 2.0 pod maska :)
nie sciegam sie nim i nie robie zdjec telefonem przy 200/h bo i po co?
galancie vr4 2000 jesli nie bedzie cyrku z podatkami, albo alfe 156 GTA
porownywanie trwa