Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
1998 cm3
200 KM
272 Nm
5.90 s
amerykańska wersja modelu Mk II SW20 Rev 1
- felgi AEZ Raver 16" @7"
- opony Dunlop SP Sport 9000 (205 przód, 225 tył, profil 45)
- sprężyny Eibach -1"
- tarcze EBC Turbo Groove przód
- klocki EBC Green Stuff
- kable WN Magnecor KV85
- tuning "GT" u Chojnackiego
- wyłącznik ABS
3S-GTE Rev 1 - 200 KM (@6000) 272 Nm (@3200)
turbina Garret CT-26
olej Castrol TWS 10W60
czarna skóra, klimatyzacja manualna, tempomat, pełny pakiet elektryczny
niezależne, McPherson przód i tył, obniżone, utwardzone
Pioneer DEH-3730R
standardowe 6 głośników + subwoofer
przygotowanie auta pod kątem wyścigów torowych: nieco mocniejsza turbina, wymiana przedniego spoilera na Rev 2, dystanse +2 na tył, klapy przed koła przednie, regulowane amortyzatory, wzmocnione rozpórki TRD, tarcze EBC Turbo Groove na tył, klocki EBC Red Stuff, sportowe fotele i kierownica
+ mnóstwo zabawy z tylnego napędu
+ świetny, rasowy wygląd mimo upływu lat
+ duże pole do kombinacji z turbodoładowanym silnikiem
- zbyt twarde zawieszenie na polskie dziury
- drogie nietypowe elementy karoserii (np. uszczelki dachu)
w kolejności - od najbardziej prawdopodobnych :-)
Nissan 350Z Nismo
Mitsubishi Lancer Evo X
Nissan GT-R
Ford GT
Porsche Carrera GT