Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Lublin
1998 cm3
147 KM
185 Nm
8.50 s
Jak na razie brak zmian stylistycznych, bo uważam że już w serii autko super sie prezentuje ;))
Seryjny F7R, który ciągnie całkiem dobrze od dołu,ale prawdziwe oblicze ujawnia po przekroczeniu 4000 rpm ;))
Pomimo swojej mocy nie jest paliwożerny, na trasie spokojnie można zejść do 7 litrów, a nawet niżej, a w mieście z włączoną klimą mieści sie poniżej 10 ;))
Biorąc pod uwagę moc i osiągi uważam to za bardzo dobry wynik ;))
Wnętrze inne niż w całej reszcie meganek PH1.
Mianowicie białe zegary wyskalowane do 240 i obrotomierz do 8000 rpm.
Dodatkowo seryjne kubełkowe fotele z bardzo dobrym trzymaniem ;))
Ergonomia też na duży plus, bo wszystko pod ręką ;))
NA dzień dzisiejszy jest seryjne, ale i tak jest naprawde twarde ;))
Tutaj bez fajerwerków ;))
Pioneer deh 5900 i 4 głośniczki jak na razie dają rade ;))
Każda podróż powoduje banana na buźce ;))
Na pewno w pamięci zostają te,dzięki którym utrze sie nosa pozornie szybszym i często wiele droższym autkom,którymi bująją sie bogate dzieciaki ;))
Co do zmian to już je planuje ;))
Ciemne lexy na tył i angel eyesy na przód ;))
Do tego ciemne szybki ;))
W związku z tym,że mocy zaczyna mi brakować, to myśle nad jakimś filtrem k&n i dedykowanym wydechem ;))
Plusy:
+wygląd
+osiągi
+bezawaryjność
osiągi i przyjemność z jazdy
Minusy:
- niestety na tym kolorze od razu widać każdą ryskę i jest trudniejszy w utrzymaniu niż żółty
Pewne już są ;)))
No a kolejne są kwestią czasu ;))
Fiacie coupe 20vt 220 bhp ;))