Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Mińsk Mazowiecki
4172 cm3
299 KM
400 Nm
7.40 s
Prawie seryjna audiczka 4,2 quattro
Zalety
-napęd quattro IV generacji (wole ten IIIciej z Audi V8)
-jak na ten silnik małe zuzycie paliwa
-automat (wygodny)
-komfort: klima dwustrefowa, skóry, duzo miejsca, pełna elektryka, szyberdach, FIS itp standardy w A8
Zuzycie paliwa:
trasa: 9,9-16,75
miasto: 14,5-26,0
średnie dotychczas: 11,2-16,0
minimum mozliwe: 10-11
upalanie po mieście: 28-33
upalanie po śniegu na polu: 40
Zużycie oleju (Mobil 1 5w50): 250-500 ml / 1000 km
Przebieg: 332000 km
Bixenon całkiem profesjonalny (zrobiony przez Heveliusza z AKP):
soczewki z przesłoną od mercedesa
nówki szkła reflektorów
żarniki oryginalne OSRAM 4300K
krótkie: xenon
długie: xenon (podnosi sie przysłona) + H1 (bardzo jasne światła)
kolor: biały, żadne tam wieś xenony oślepiające, ustawione wszystko na stacji diagnostycznej
V8 32V kod ABZ, pojemność 4172 ccm, ciągnie od 1200 RPM sensownie, koniec zabawy przy 6200 RPM (automat zmienia bieg), na "N" odcinka przy 6900 RPM
biegi w automacie
I: do 80 km (6200 RPM)
II: do 130 km/h
III: do 200 km/h
IV: do 245-250 km/h (elektroniczne odcięcie)
0-80 km/h: około 5s
0-100 km/h: około 7,2-7,5s
0-200 km/h: około 24-25s
skóry, klima 2strefowa, FIS, elektryka szyb, foteli, szyberdachu, pamięć foteli, BOSE 12 głośników (ori audi w tym 2 niskotonowe), zmieniarka ori audi 6CD, tiptronic 4biegowy (kod CML) - skrzynia na zimnym potrafi lekko przeciągać zmiany i poszarpywać (olej wymieniany ori z ori filtrem i uszczelką 5000km temu)
Wielowahaczowe standardowe audi (nie sportowe), auto dosłownie płynie, nic nie stuka ani nie puka, testowane szarpakami na stacji diagnostycznej, amorki wszystkie powyżej 78% sprawności
Oryginalne BOSE Audi, radio delta, 12 głośników (o nieznanej mocy ale brzmią ładnie a głośno ich nie ustawiam :P), zmieniarka ORI-Audi 6CD - niestety bez MP3
Powrót ze świąt 2007/2008 i lądowanie w rowie (70 km/h na zakręcie i nagle za lasem gołoledź), kilka nieudanych kontr (dlaczego nie dałem gazu w quattro??? człowiek na błędach się uczy), naprawa 10000PLN (tylko ori audi częsci) - reflektory, zderzak, belka zderzaka, wzmocnienie przednie, wzmocnienia boczne, króćce podłużnic (same podłuznice nie ruszone), poducha silnika, napinacz rozrządu, osłony wewn. i zewn. rozrządu, chłodnica, obudowa filtra powietrza, nadkole wewnętrzne, rura wodna chłodnicy i kilka innych pierdółek
Planowane (ale raczej nie za szybko)
-opony letnie 18" (jakieś dunlopy 235 lub 245 ale nie więcej) + felgi 18" (oryginalne audi)
-mozliwe że lekko rusze wydech )ale raczej wątpliwe)
-pewne!! utrzymywanie auta w idealnym stanie na oryginalnych częściach audi
Plusy:
-silnik = moc, dźwiek :D
-automat = wygoda
-ilośc miejsca = wygoda
-wyposażenie = komfort
-audio = bardzo fajne i głębokie brzmienie
-bixenon = super oświetlenie
-brak gazu = brak problemów :P
-ASF = brak rdzy :D
Minusy:
-automat pewnie nie uniknie remontu w przyszłości (ale na razie spece od automatów automat.pl powiedzieli że spoko 100000km jeszcze zrobi i nie ma co na razie go ruszać)
-potrafi sporo spalić
-naprawa alu-karoserii droga (właściwie wymiana elementów bo nie dopuszczam szpachli i prostowania aluminium :P)
I: do 80 km (6200 RPM)
II: do 130 km/h
III: do 200 km/h
IV: do 245-250 km/h (elektroniczne odcięcie)
0-80 km/h: około 5s
0-100 km/h: około 7,2-7,5s
0-200 km/h: około 24-25s
Spokojnie mozna jechać ze stałą 200 km/h - w środku cicho i przyjemnie, spalanie wtedy na poziomie 14-16, obroty 4400-4500
Właściwie to audi spełnia moje wymagania, zonie chciałbym kupić jakieś Audi 80 B4 z quattro i automatem i bez gazu w nienagannym stanie