Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Birmingham
2993 cm3
231 KM
300 Nm
6.50 s
Jeden z najlepszych modeli bawarskiego producenta. Silnik M54B30 mówi sam za siebie, to dobra i sprawdzona już jednostka BMW, co do stylistyki to kwestia gustu, ale ja uważam że E60 to jeden z trzech najładniejszych modeli po E36 i E38.
Samochody BMW z reguły nie potrzebują żadnego radykalnego tuningu, a moja E60 jest tego najlepszym wzorem pozostając całkowicie seryjna, w przyszłości mam planuję przyciemnienie szyb i wymianę kierownicy na sportową z M5.
Dynamiczny, a zarazem oszczędny jak na tą pojemność, na autostradzie spokojnie poleci pod "kaganiec" ustawiony na 250 km/h.
Przyzwoicie wypasione jak widać na fotkach, jedyne co mnie w nim razi to kształt kierownicy, ale jak już wspomniałem będzie ona wymieniona na odpowiednik z M5.
Komfortowe, ale trzymające auto w rydzach w każdej sytuacji. Gleba nie wchodzi w grę za dużo bym stracił...
Fabryczne, ale bardzo dobre jak na moje potrzeby, choć spece od Car-Audio pewnie by mieli jeszcze coś do powiedzenia.
Kilka dni po zakupie sprawdzian na niemieckiej autostradzie i 250 km/h bez żadnej zadyszki.
Wymiana kierownicy na wersję z M5, tylna i boczne tylne szyby lekko przyciemnione, może jakieś felgi a'la M5.
+ Prestiż marki
+ Osiągi
+ Komfort podróżowania
+ Tylny napęd
- Mimo wszystko za duże spalanie
- Wysokie składki OC
250 km/h
BMW E63 M6