Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
1600 cm3
72 KM
13.70 s
Byłem właścicielem tego autka od lipca 2004 do listopada 2007 roku. Samochód został sprowadzony z Austrii od starszej pani. Takie szczegóły jak oryginalny lakier i totalny brak korozji mówią same za siebie. W moje ręce trafił z przebiegiem 200 tyś km.
:-) Tunning.... hmmm... w zasadzie to go nie było:-) Jedyne zmiany jakie wprowadziłem to: Felgi aluminiowe 15 cali, białe kierunkowskazy z przodu,
Nisko położony moment obrotowy w połączeniu z długimi przełożeniami skrzyni biegów- efekt: silnik nie do zajeżdżenia i niskie spalanie (mój rekord to trochę ponad 7 litrów na 100km podczas podróży nad morze)
Kanciate i ciemne, ale dla mnie miało to swoje uroki.
Pomimo braku modyfikacji, na oponach 195/50/15 w zakrętach spisywał się świetnie. Nie polecam jednak takiej konfiguracji bo o komforcie trudno było rozmawiać. W codziennych trasach było to zwyczajnie uciążliwe. Fajne rozwiązanie na zachodnie drogi, gdzie nie ma dziur i kolein
Radyjko Sony plus 6 głośników
Dwie które najlepiej wspominam:
Wyprawa po felgi pod granice niemiecką i objazdówka wokół polskiego wybrzeża Bałtyku.
Aktualnie tym autem jeździ mój dobry znajomy, więc ta rubryka już nie dla mnie:-(
plusy:
niski koszt utrzymania – ceny części zamiennych są śmieszne:-)
jak na 72KM bardzo sprawnie sie poruszał
nigdy nie zawiódł na drodze,
zrobiłem nim 50 tyś km. W tym czasie wymieniłem tylko sprzęgło zaraz po zakupie, sprężyny z tyłu (z mojej winy bo go przeładowałem jadąc w trase 2500km) .Oczywiście wiadomo materiały eksploatacyjne typu płyny, klocki hamulcowe...
minusy:
szkoda że nie było to GTI w takim stanie
autko miało swoje lata... nie ma co pisać o minusach..jeszcze parę latek i tylko będzie można wspominać jak trwałe i niezawodne samochody produkowano
Spełniłem swoje marzenie...Kupiłem Hondę Civic. Jestem na etapie testów:-) Pierwsze spostrzeżenia już opisałem na Polskiej Jeździe:-)