Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
1600 cm3
90 KM
132 Nm
10.00 s
Samochód sprowadzony z Niemiec. Jestem właścicielem od marca 2008 roku więc wszystko dopiero przed nami.
Moje prywatne zdanie: tuningowanie auta sportowego to jak przyczepanie Diabłu drugiego ogona.
Oczywiście toleruje delikatne modyfikacje ale granicach rozsądku.
Wymieniłem:
- włożyłem gumowe podładki pod nogi
(hehe niezły tunig),
- skompletowałem pakiet ospojlerowania od wersji V6,
- regularne wymiany płynów,
- wymiana wkładki filtra powietrza na sportową firmy K&N.
1.6 16v
- oszczędny a zarazem dynamiczny,
- miły dla ucha pomruk,
- niewielkie spalanie jak na samochód, którym jeździ sie głównie na wyższych obrotach (przy naszych cenach paliwa to dość istotne),
Muszę przyznać, że na szczególna uwagę zasługuje elastyczność pracy tego silnika na poszczególnych biegach. Równie pięknie pracuje na niższych jak i na wyższych obrotach. No i najważniejsze - nie trzeba redukować przy wyprzedzaniu :-)
- elektrycznie sterowane lusterka,
- elektrycznie opuszczane szyby,
- centralny zamek na pilota
- elektrycznie otwierany i zamykany szyberdach.
- wspomaganie
- ABS
Dużo miejsca z przodu, mniej z tyłu dla pasażerów. Bagażnik jednak dość spory. Spokojnie można zapakować się na wczasy.
Zawieszenie godne pochwały. Samochód trzyma sie drogi na zakrętach jak przyklejony.
Jak narazie przez to, że jeździł na niemieckich drogach nie ma konieczności inwestować w tym zakresie.
Odtwarzacz CD/MP3
Przednie głośniki JBL 125 Watt
Tylne głośniki zamontowane w standardowych miejscach (nie sprawdzałem jakiej mocy :-)).
Tuba TONSIL aktywna 150 Watt
Wszystko przed nami.
Pojeździmy, zobaczymy.
Plusy:
- wygląd zewn.
- przyspieszenie
- elastyczność pracy silnika
- umiarkowane spalanie
Minusy:
- zapewne niższy konfort jazdy niż przy standardowym miejskim samochodzie ale to coupe wiec mu to wybacze.
3 miejsce na 1/4 mili na Mega Zlocie mazdaspeed w Borsku 2008 w klasie midi.
Wynik wg własnego pomiaru na 1/4 mili programem GPS Performance - 17,665.