Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
1000 cm3
48 KM
0.00 s
Fiacik jest u nas w domu od nowości ojciec kupił go w salonie w 1996.Od tego czasu uno pokonało niewiele bo tylko 80 tyś kilometrów co najważniejsze bez żadnej awarii(dosłownie żadnej)przez ten czas wymieniłem tylko tylnie amortyzatory i uszczelkę pod głowicą reszta podzespołów jest ta co wyjechała z fabryki.I mam nadzieje że uniak jeszcze pojeźdźi nie ma żadnych ognisk korozji więc blacharka wytrzyma(zasługa corocznej konserwacji)12 lat bez rdzy w unie może wydawac się nie wiarygodne a jednak.
Tylko delikatne zmiany stylistyczne.Zmienione na białe kierunki z przodu i z boku,końcówka wydechu,czerwony pasek wokół samochodu(prawie jak w turbo),siatka za grillem i w zderzaku
Seryjny 1000 fire.Po planowaniu głowicy i regeneracji zaworów (Wszystko to bylo podczas wymiany uszczelki pod głowica która się rozleciała).Ogólnie nie jest w złym stanie.W końcu ma dopiero 76 tyś przebiegu.V max 150,a byłoby jeszcze więcej.
Zadbane.Dołożony centralny zamek z alarmem,klapka schowka i pare plastików(drzwi,słupki orginalnie ich nie było)roleta przeciwsłoneczna na tylnią szybę.
Wymienione tylnie amortyzatory.Reszta od nowośći.
Radio CD Panasonic.
Cztery głośniki po 90w.Czyli nic rewelacyjnego.
Białe kierunki z boku(już zalożone)
założenie centralnego zamka(też zamontowany)
zegary od turbo lub sx
W planach szersze opony i może kiedyś alu
lotka na tylną klape(orginał abartha,lub uniwersalana z swiatłem stopu)
Malowanie zderzaków na wzór SX,czyli tylko dół a góra zostaje czarna
nakładki na nadkola i progi z uno turbo lub SX
Uno turbo
punto hgt
fiat coupe
ford focus st