Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
2969 cm3
180 KM
0.00 s
Flagowa limuzyna opla z lat 80 tych.
Gama silników od benzynowych od 2,0 do 3,0 (110-180 PS), był również turbo diesel 2,3.
Delikatne obnizone zawieszenie (sprezyny), alufelgi 16", most od monzy GSE
w niedalekiej przyszłości amorki KONI, aerograf na masce i wałeczek rozrządu 296 co da +- 210 kucy, lub SWAP na 3,0 SE
Stare dobre 3,0 e na łańcuchu. Silniczek w super stanie, to najcichszy CIH jakiego w zyciu spotkałem.. Niestety moment obrotowy ma wysoki i jest poczatkowo jak dla mnie mułowaty, ale jak przekroczy 4000 obr, całe stadko z pod maski ostro rwie sie do przodu.
Niebieska tapicerka, drewniane wstawki, podgrzewane i super wygodne siedzenia. Wszytko w bardzo dobrym stanie.
Sprezyny -40, amortyzatory seryjne. Nic nie puka nic nie stuka.. niestety autko nie lubi kolein..
Radio + zmieniarka CD, wzmacniacz i 8 głośników umilą każdą podróż ;]
Ostatni wyjazd do Hamburga i przetestowanie autka na autostradzie...
Utrzymanie autka w podobnym stanie przez kolejne 23 lata ;]
plusy:
- autko praktycznie niespotykane na naszych drogach, przykuwa zasępione spojrzenia ludzi którzy jedynie rozpoznaja charakterystyczna błyskawice w kółku.. ale jaki to model?? ;p
- świetne właściwosci trakcyjne..
- promien skretu pomimo wiekiego gabarytu naprawde zadziwia
- wyposażenie jakie autko posiada
* klima
* ABS
* komputer pokładowy
* wycieraczki na refektorach
* zespolone halogeny z reflektorami
* el szyby i lusterka
* podgrzewane fotele i regulowane w 3 płaszczyznach
* regulowana kierownica
* wspomaganie
* deska DIGITAL
- pierwszy raz spotkałem sie ze autko pokazuje szybkość z jaka jedzie sie na wstecznym biegu
- tylny naped dzieki któremu mozna jeździć nie tylko przodem ;]
minusy:
brak ;]
- gaz sekwencyjny juz założony..
- v max na gazie 227 km/h (dalej sie bałem ;] )
- spalanie testowe trasa 160-180 km/h 15 litrów