Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
2226 cm3
230 KM
380 Nm
6.80 s
Co tu dużo pisać - slipperwagon w czystej postaci. Nie rzuca sie w oczy, jednak dzwiek 5 cylindrów i świst turbiny od razu "mówi" że cos tu jest nie tak :)
Wstępne odetkanie wydechu. Wkład filtra powietrza K&N
Plany sa znaczne o czym niżej...
Silnik:
Plan (jak narazie) 2 stopniowy:
- chip MTM na 305 koni
- gromadzenie czesci od RS2 (wtryski, lolektor wydechowy, pompa paliwa, turbina)i chip MTM na 380 koni
W miedzyczasie silikonowe przewody dolotowe, przeróbka kolektora dolotowego w celu wyrównania przepływu. FMIC, wydech 3 cale full przelot, suchy stożek
Napęd:
- zamach od 2,3 20V już leży w domu, gotowy do odelżenia
- wyczynowe (typowo do sportu) poduszki silnik, skrzyni i podpora wału
- shortshifter
Skóry Recaro. Powoli zaczynam renowacje tapicerki.
- przednie kolumny od S4 4,2 V8/S6
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Standard
Może kiedyś
380 konne 2,2T 20V
- Podsterowny jak cholera
- Troche za duży na tor, chociaż kto wie.
+ Trakcji ma od pyty, mozna łatwo spalic sprzeglo :)
+ Silnik wywodzacy sie z potworów grupy B
8,5 litra na 100km w trasie - jazda na oszczedność
35 litrów na 100km - pierwszy dzien po kupnie
Audi SportQuattro, lub jeszcze lepiej S1
Chciałbym Sam wszystko robić przy własnym aucie.