Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
Białystok
1560 cm3
90 KM
220 Nm
11.20 s
Nie lubię tuningu, dla mnie auto wyglądające jak cyrk na kołach jest śmieszne... Jedyny tuning jaki uważam to mechaniczny, którego te auto zapewne nie otrzyma :P
Moc [KM]: 90
Pojemność [cm3]: 1560
Pojemność [litry]: 1.6
Układ cylindrów: Rzędowy
Ilość cylindrów: 4
Ilość zaworów na cylinder: 4
Paliwo podstawowe: Diesel
Typ wtrysku paliwa: Common rail Diesel
Maksymalny moment obrotowy [Nm]: 220
Prędkość obrotowa dla maksymalnej mocy [obr./min.]: 4000
Prędkość obrotowa dla maksymalnego momentu od [obr./min.]: 1750
Kompresor, Typ: Turbo
Jak widać po wykresie z hamowni troszkę się to różni od tego co podaje producent, na plus oczywiscie :)
Ty już styliści popuścili wodze fantazji:D Kierownica z stałym środkiem, 4 wyświetlacze, dużo miejsca na nogi i ogólnie wnętrze jest przestronne. Deska rozdzielcza do której trzeba się przyzwyczaić, prędkościomierz na środku, obrotomierz cyfrowy...
Twarde, nie aż tak jak w autach niemieckich ale po przesiadce z Peugeota 306 różnica jest wyczuwalna.
Standardowy system audio JBL, radio mp3 + 6głośników. Gra bardzo dobrze :]
Powrót z Brukseli, średnia spalania przy 130km/h na 1800km wyniosła według wskazań komputera 3.9l/100. Na zbiorniku zrobiłem 1300km.
Jakieś felgi 16', ale to dopiero po wakacjach...
minusów nie zauważyłem jak do tej pory, plusy? spalanie, wygoda, wygląd, osiągi.
Równych drogach i tanim paliwie...